Nieuwsbrief:

BENELLI  LEONCINO 125 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Groen
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 36 maanden
  • Over ons:

    Hofland motoren is ruim 1300 m2 motorbeleving. Uw adres voor alle nieuwe motoren van CFMOTO. BENELLI, MOTOMORINI, ZERO en diverse occaissions, service & onderhoud, accessoires en alle soorten motorkleding.

    Wij hebben een unieke service! Uw motor is de eerste 10 dagen na aflevering gratis allrisk verzekerd!*

    U kunt dus zorgeloos de showroom uitrijden en hoeft zich geen zorgen te maken over de verzekering; deze is namelijk via Combi Motors Verzekeringen gratis de eerste 10 dagen geregeld*. Zij doen u daarna vrijblijvend een voorstel voor de beste verzekering tegen de scherpste premie na deze 10 dagen.

    Benieuwd naar de mogelijkheden? Vraag het ons!
    *informeer naar de voorwaarden


    Openingstijden:
    Dinsdag 9:00 - 18:00
    Woensdag 9:00 - 18:00
    Donderdag 9:00 - 18:00
    Vrijdag 9:00 - 18:00
    Zaterdag 9:00 - 16:00
    Op zondag en maandag zijn wij gesloten.

    KLIK HIER VOOR DE ACTUELE/ AANGEPASTE OPENINGSTIJDEN!
  • MAAKT A1 GROOTS!
    "Pure stijl en plezier, geconcentreerd in een makkelijke en toegankelijke motorfiets"

    Dit is het concept achter de nieuwe Leoncino 125, een motorfiets die is gemaakt om te voldoen aan de behoeften van de nieuwste generatie motorrijders. De Leoncino 125 is namelijk zeer geschikt voor beginnende motorrijders door zijn wendbaarheid en gebruiksvriendelijke rijeigenschappen.

    Bij het ontwerpen van de 125 serie is trouw gebleven aan de bekende Leoncino vorm; de boog. Deze is terug te vinden in de moderne koplamp en het ontwerp van de tank waardoor de kracht, dynamiek een authentieke stijl van de motor wordt versterkt.

    SOEPELE EN ZUINIGE ÉÉNPITTER
    Benelli heeft speciaal voor de 125 serie een nieuw blok ontwikkeld. De 125cc metende, vloeistofgekoelde ééncilinder heeft een SOHC ontwerp met 4 kleppen. De EFI-mapping zorgt in combinatie met een groot 28 mm gasklephuis voor een soepele motorloop en directe gasresponse.

    De berijder kan rekenen op 10 Nm bij 8500 omwentelingen. Verder doortrekken levert 12,8 pk (9,4 kW) op bij 9500 omwentelingen. Bij een economische rijstijl kan een verbruik behaald worden van 2,2 liter per 100 km!

    De trefzekere 6-bak in combinatie met assist&slipper koppeling maken het verhaal compleet.

    MODERN DESIGN, MODERNE TECHNIEK
    Bij het ontwerpen van de 125 serie is trouw gebleven aan de bekende Leoncino vorm; de boog. Deze is onder andere terug te vinden in de moderne full-LED koplamp en de lijnen op de benzinetank. Het dashboard van de Leoncino 125 is een volledig digitaal LCD-dashboard waardoor alle noodzakelijke informatie in alle omstandigheden af te lezen is.

    Het stalen trellis frame is ontwikkeld om perfect te integreren met het ontwerp van de motor en daarbij maximale stijfheid te bieden. Samen met een 35mm upside-down voorvork en centrale monoschokbreker achter zorgt dit voor optimale wendbaarheid en handling op de weg. 

    De leeuw heeft een speciale plek en staat met trots op het voorspatbord, zoals gebruikelijk was op de historische motorfietsen van Benelli.

     

Opties en Accessoires:
6 versnellingen, 36 maanden garantie, 125cc single water gekoeld motor, 13hp, 9.4kw, Benzine capaciteit 12.5 l, Beschikbaar in groen, rood, grijs & wit, Buizenframe, Cbs (combined braking system), Digitaal dashboard, Droog gewicht 135 kg, Gratis allrisk dekking voor 10 dagen, Gratis bezorging door heel nederland!, Led-verlichting, Slipperkoppeling, Water gekoeld, Zadel hoogte 795 mm




Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Hofland Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2025 Motoroccasion