Nieuwsbrief:

BETA  RR 125 MOTARD LC - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Rood
beta - rr-125-motard-lc
beta - rr-125-motard-lc
beta - rr-125-motard-lc
beta - rr-125-motard-lc
beta - rr-125-motard-lc
beta - rr-125-motard-lc
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De nieuwe Beta RR 125 LC; Pure racestijl en maximaal plezier!

De Beta RR 125 LC is de topklasse voor de categorie 125cc motoren. De nieuwe 125cc 4-takt injectiemotor gecombineerd met een vernieuwd frame, zorgen voor een geweldige handling, voor het maximale rijplezier. Deze vernieuwde motoren hebben een sterke band met de Beta RR enduro modellen, dankzij de nieuwe kunststof kappen met een agressieve look, geïnspireerd op de wereldkampioenen van Brad Freeman en Steve Holcombe.

 

De RR 125 LC-serie bestaat uit twee versies, Enduro en Motard; beide modellen hebben een update gehad, met de nieuwe motor en het nieuwe uitlaatsysteem, conform de nieuwste Euro 5-categorie

 

MOTOR


Volledig vernieuwde Minarelli-motor voor een verbeterde afgifte van het vermogen.
Elektronische injectie.
Nokkenas met variabele kleptiming voor meer vermogen en koppel bij alle snelheden.
Slipkoppeling.
Nieuw Air Box-systeem voor betere prestaties.


 

VOERTUIG


Beta rood frame met herziene geometrie voor verbeterde handling en wendbaarheid.
Nieuwe kunststof kappen met een onmiskenbare stijl, geïnspireerd op race-enduro.
Herzien koelsysteem om de luchtstroom te verbeteren.
Nieuwe koplamp met FULL LED-lampjes.
FULL LED-achterlicht.
Subframe van kunststof / metaalcomposiet voor een betere stijfheid.
CBS gecombineerd remsysteem.
41 mm voorvork.
Nieuwe race Alu uitlaat.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Femon Parts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 2008 - In 2010 werd de serie aangevuld met de G 650 GS, die in Nederland niet werd geïmporteerd. Intussen bracht BMW zelf een eigen model uit voor het 450cc-endurosegment. Deze motor, met type-aanduiding G 450 X, werd voorgesteld op de EICMA 2007 beurs van Milaan en werd gecommercialiseerd vanaf het voorjaar 2008. Het is niet bekend of Husqvarna enige inbreng heeft gehad bij de ontwikkeling van dit model. Vanaf 2008 werd de K-serie opgewaardeerd met 1300cc-motoren (de K 1300-serie). Vreemd genoeg kwam BMW in 2008, vlak vóór de overname van Husqvarna, met een eigen enduromotor. Het was de eerste stap van BMW in de richting van meer algemene takken van motorsport, na de deelnames in het wereldkampioenschap zijspanraces en de Dakar-rally. De G 450 X was in elke geval géén Husqvarna-kloon, want de machine zat vol vernieuwende ontwikkelingen. Het blok werd later zelfs in de Husqvarna machines gebouwd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion