Nieuwsbrief:

DUCATI  HYPERMOTARD 698 MONO RVE - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Livery
ducati - hypermotard-698-mono-rve
ducati - hypermotard-698-mono-rve
ducati - hypermotard-698-mono-rve
ducati - hypermotard-698-mono-rve
ducati - hypermotard-698-mono-rve
ducati - hypermotard-698-mono-rve
ducati - hypermotard-698-mono-rve
ducati - hypermotard-698-mono-rve
ducati - hypermotard-698-mono-rve
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Kruip in het zadel en laat het plezier op je afkomen. De nieuwe Hypermotard 698 Mono (RVE) is de eerste eencilinder Supermotard voor op de weg van Ducati, geboren met maar één doel - spanning overbrengen en de scene domineren. Eenvoudig, licht en wendbaar, het is een echte funbike met race-DNA.

De 659 cc Superquadro Mono met desmodromische timing is de meest geavanceerde en high-performance eencilinder wegmotor ooit gebouwd, in staat om het hoogste toerental in zijn categorie te bereiken. Om maximale prestaties op het circuit te bereiken hebben we technische oplossingen uit de Panigale-wereld toegepast op het motorblok, frame en de elektronica. De agressieve, eenvoudige en compacte look die typerend is voor een supermotard gecombineerd met de schone en goede afwerking die zo kenmerkend is voor elke Ducati. De RVE versie pronkt met de Graffiti livery, de graphics accentueren het straatkarakter van de Hypermotard 698 Mono en zorgen ervoor dat de motorfiets altijd opvalt. Zelfs in stilstand.

Ook verkrijgbaar in een A2 (35KW) versie.
Ducati heeft een breed scala aan modellen, voor alle motorrijders, ongeacht hun ervaring. Het rijbewijs dat u net heeft gehaald opent de weg naar de wereld van het motorrijden en met de nieuwe Monster kunt u deze wereld groots betreden. Geniet meteen van het plezier, de prestaties en de technologie met de 35 kW begrensde versie, perfect voor uw A2 rijbewijs. Met de tot 35 kW begrensde versie voor uw A2 rijbewijs ervaart u de fascinatie van Ducati meteen vanaf de eerste dag.
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ducati Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 2004 - Het eerste model, de K 1200 S uit 2004, perste er al 167 pk uit en vestigde een werelduurrecord. De zeer sterk hellende cilinders zorgden dat het zwaartepunt laag kon blijven, maar er waren ook veel technieken uit de BMW Formule 1 motor overgenomen, waaronder de holle nokkenassen en het speciale smeersysteem. Er kwam een GT versie, maar ook een meer "streetfighter" achtig model, de K 1200 R, die zonder meer "ruig" te noemen was. Met deze nieuwe serie betrad BMW een strijdperk dat het in de jaren dertig verlaten had: de pk-race. In deze periode waren rembekrachtiging, Integral ABS, elektrisch instelbare veersystemen en tractiecontrole deels standaard, deels als optie leverbaar. Het BMW duolever verving op deze serie het telelever systeem.
© 2000 - 2025 Motoroccasion