Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
FANTIC CABALLERO 125 SCRAMBLER
FANTIC CABALLERO 125 SCRAMBLER
€ 2.900,- p/mnd klik hier
2018, 25600 Km
FANTIC CABALLERO 500 SCRAMBLER
FANTIC CABALLERO 500 SCRAMBLER
€ 5.290,- p/mnd klik hier
2018, 7350 Km
FANTIC CABALLERO 500 SCRAMBLER
FANTIC CABALLERO 500 SCRAMBLER
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2019, 4200 Km
FANTIC CABALLERO 500 SCRAMBLER
FANTIC CABALLERO 500 SCRAMBLER
€ 5.790,- p/mnd klik hier
2020, 6607 Km
FANTIC CABALLERO 500 SCRAMBLER
FANTIC CABALLERO 500 SCRAMBLER
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2020, 5218 Km
FANTIC CABALLERO 500 FLAT TRACK
FANTIC CABALLERO 500 FLAT TRACK
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2021, 3730 Km
FANTIC XXF 250
FANTIC XXF 250
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2022,
FANTIC CABALLERO 500 FLAT TRACK
FANTIC CABALLERO 500 FLAT TRACK
€ 5.799,- p/mnd klik hier
2022, 4 Km
FANTIC XXF 250
FANTIC XXF 250
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2023,
FANTIC XXF 250
FANTIC XXF 250
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2023,
FANTIC XXF 250
FANTIC XXF 250
€ 5.495,- p/mnd klik hier
2023, 75 Uur
FANTIC CABALLERO 500 RALLY
FANTIC CABALLERO 500 RALLY
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2023, 1061 Km
FANTIC CABALLERO 500 FLAT TRACK
FANTIC CABALLERO 500 FLAT TRACK
€ 6.750,- € 7.500,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
FANTIC CABALLERO 500 SCRAMBLER
FANTIC CABALLERO 500 SCRAMBLER
€ 6.750,- € 8.199,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
FANTIC XEF 250
FANTIC XEF 250
€ 8.500,- p/mnd klik hier
2023, 0 Km
FANTIC XXF 450
FANTIC XXF 450
€ 8.500,- p/mnd klik hier
2023, 0 Km
FANTIC XEF 250
FANTIC XEF 250
€ 7.999,- € 8.999,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
FANTIC XEF 250
FANTIC XEF 250
€ 8.999,- € 9.999,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
FANTIC XEF 450
FANTIC XEF 450
€ 16.999,- p/mnd klik hier
2023, 0 Km
FANTIC XX 250
FANTIC XX 250
€ 5.895,- p/mnd klik hier
2024,
Een stukje historie: TRIUMPH in 1970 - Triumph en BSA houden een daadkrachtige campagne in 1970 voor de lancering van een nieuwe produktielijn; zestien motoren in totaal. Ten nadele van de brede aanpak is de vertraging die optreed aangaande de levering. Om aan de consumentvraag te blijven voldoen worden er T100's en Bonnies in een hoog tempo in elkaar gezet waardoor de kwaliteit enorm schommelde. Ook kwam de aanlevering van de assemblagedelen in de problemen tot op het punt dat er zelfs drie maanden werd gestopt om zich te richten op de fabricage van motoronderdelen. Doordat het systeem bij Triumph wel vrolijk orders bleef aanvragen liep het verlies op tot tweeentwinig miljoen pond.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van FANTIC
© 2000 - 2025 Motoroccasion