Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  WIDE GLIDE FXDWG DYNA - 2013

Garantie: Nee
16953 Km
ZWART
harley-davidson - wide-glide-fxdwg-dyna
harley-davidson - wide-glide-fxdwg-dyna
harley-davidson - wide-glide-fxdwg-dyna
harley-davidson - wide-glide-fxdwg-dyna
harley-davidson - wide-glide-fxdwg-dyna
harley-davidson - wide-glide-fxdwg-dyna
harley-davidson - wide-glide-fxdwg-dyna
harley-davidson - wide-glide-fxdwg-dyna
harley-davidson - wide-glide-fxdwg-dyna
harley-davidson - wide-glide-fxdwg-dyna
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld

Harley-Davidson FXDWG Wideglide
Bwj: 01-2013
Km stand: 16953 km
Motor: 1690 cc twincam
Kleur: zwart met gouden vlammen en flakes
T-bar stuur
Duo passagiers plak zadel
Kern uitlaat
Side mount voor de kenteken plaat
Prijs: 12.950,-
incl service beurt
3 maanden garantie

 
  • Al 30 jaar HD Specialist!
  • Voor meer informatie:

    HD Service Venlo
    Telefoonnummer: 077-387 05 09
    Email: info@hdservice.nl
    www.hdservice.nl

Opties en Accessoires:
Electrische starter




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
H.D. Service Venlo
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Commando" betekent: Letterlijk stoottroepen De Norton Commando Interstate 750 en de Norton Commando 850 waren de laatste zware viertakt twins die door de AMC/Norton-Villiers-fabrieken werden uitgebracht. De Commando 750 werd in 1967 gepresenteerd op de motorshow van Earls Court in London. Voor de Commando werd niet langer gebruikgemaakt van het roemruchte Featherbedframe. De grootste moeilijkheid bij het ontwerpen van dit model bestond uit het elimineren van de motortrillingen. De oplossing werd niet gezocht in een verbeterde versie van het al bestaande motorblok, maar in de toepassing van silent-blocks, rubberen dempingsbussen tussen motorblok en frame. Op zich geen onbekend verschijnsel in de motorwereld, maar in die vorm niet eerder toegepast en door Norton het Isolastic System genoemd. De fabriek had hoge verwachtingen van haar superbike op de Amerikaanse markt. De prestaties en de betrouwbaarheid vielen echter tegen, vooral vergeleken met die van de sterk in opkomst zijnde Japanse merken. De hoofdlagers van de krukas bleken niet bestand tegen het grote vermogen. Er kwamen ongeveer evenveel garantieclaims als er Commandos werden geproduceerd. De verkoopcijfers bleven ver onder de verwachtingen en daardoor ging Norton ten onder. In oktober 1977 werd de productie van de Commando stopgezet. Het Norton-logo wordt momenteel gebruikt op een wankelmotorfiets, die slechts op zeer beperkte schaal aftrek vindt. De Engelse gemotoriseerde politie heeft een aantal van deze Nortons in gebruik.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van SYM
© 2000 - 2025 Motoroccasion