Nieuwsbrief:

SUZUKI  GS 750 - 1977

Garantie: Nee
1 Km
GRIJS METALLIC
suzuki - gs-750
suzuki - gs-750
suzuki - gs-750
suzuki - gs-750
suzuki - gs-750
suzuki - gs-750
suzuki - gs-750
suzuki - gs-750
suzuki - gs-750
suzuki - gs-750
suzuki - gs-750
suzuki - gs-750
suzuki - gs-750
suzuki - gs-750
suzuki - gs-750
suzuki - gs-750
suzuki - gs-750
suzuki - gs-750
suzuki - gs-750
suzuki - gs-750
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Bekleding: Leder/alcantara
Aantal sleutels: 2
Referentienummer: 67

Prachtige oldtimer Suzuki GS 750 omgebouwd tot caferacer en rondom voor een vermogen voorzien van high-tech onderdelen.

De motor word voor aflevering in onze motorwerkplaats gecontroleerd en rijklaar gemaakt. U krijgt hem dus ook technisch helemaal oke. Wilt u nog meer zekerheid en nog langer rijplezier dan raden wij u een afleverpakket aan, bestaande uit een flinke onderhoudsbeurt en 3 maanden volledige Bovag-garantie. Voor dit pakket vragen wij € 595

U koopt bij een betrouwbare en gezellige buurtgarage uit Noordwijkerhout, een Bovag-bedrijf en Vakgarage voor auto's en motoren, welke goed staat aangeschreven en al bijna 40 jaar voor iedereen klaar staat.

Belt u even voor u komt kijken, dan zorgen we dat de auto of motor, de koffie en de juiste persoon voor u klaar staat.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Diesveld VMS
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van MOTO MORINI
© 2000 - 2025 Motoroccasion