Nieuwsbrief:

De Haar Motoren

WIE, WAT EN WAAROM? De Haar Motoren is een jonge en flexibele motorzaak die ontstaan is uit een passie voor motoren en techniek en op jarenlange kennis en ervaring opgebouwd is. Dit resulteert in een totaalservice en zeer uitgebreide klantgerichte aandacht. Wat betekent dit nou eigenlijk? Dit gaat van een gratis totale controle van de motorfiets wanneer deze alleen langskomt voor een oliewisselbeurt tot een volledig ontzorgde consignatieverkoop van uw motorfiets. Er wordt van nature verder gekeken en met u als klant meegedacht. Flexibele openingstijden betekenen dat u gemakkelijk naast uw reguliere werktijden langs kunt komen voor onze services en producten. De Haar Motoren streeft naar het leveren van kwalitatieve diensten en producten die u en uw motor verdienen, waarbij de technische kennis en kunde in huis is die u van een goede motorzaak kunt verwachten. En dit alles terwijl wij de hobby voor ons allen betaalbaar houden! Openingstijden: ma t/m do na 17:30u op afspraak / vr 09.00 - 17.00u / za 10.00 - 17.00u
Alle motoren van De Haar Motoren
5 motoren gevonden
KTM 1190 RC 8
KTM 1190 RC 8
€ 7.995,- p/mnd klik hier
2008, 23526 Km
TRIUMPH TIGER 1050 SE
TRIUMPH TIGER 1050 SE
€ 4.795,- p/mnd klik hier
2007, 50499 Km
SUZUKI GSX 750 F KATANA
SUZUKI GSX 750 F KATANA
€ 1.800,- p/mnd klik hier
2001, 51660 Km
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2011, 70763 Km
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 5.650,- p/mnd klik hier
2011, 9413 Km
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion