Nieuwsbrief:

Joeys Motor Ranch

Uw Harley-Davidson specialist in Apeldoorn. Bij ons kunt u terecht voor motor stalling, onderhoud en service, detailing, accessoires en onderdelen en uiteraard occasions. Met onze eigen werkplaats kunnen wij uw Harley-Davidson voorzien van alle service die de motor nodig heeft. U bent altijd van harte welkom bij ons in de showroom. De koffie staat altijd klaar. vriendelijke groet. Team Joey’s Motor Ranch.
Alle motoren van Joeys Motor Ranch
12 motoren gevonden
HARLEY-DAVIDSON SPRINGER CLASSIC FLSTSCI SOFTAIL
HARLEY-DAVIDSON SPRINGER CLASSIC FLSTSCI SOFTAIL
€ 15.950,- p/mnd klik hier
2006, 31852 Km
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL SLIM 107
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL SLIM 107
€ 19.450,- € 19.950,- p/mnd klik hier
2018, 13234 Km
HARLEY-DAVIDSON WIDE GLIDE FXWG
HARLEY-DAVIDSON WIDE GLIDE FXWG
€ 14.950,- p/mnd klik hier
2014, 13054 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON XL 883 N
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON XL 883 N
€ 10.250,- p/mnd klik hier
2015, 27844 Km
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA LIMITED LOW FLHTKL
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA LIMITED LOW FLHTKL
€ 17.950,- € 18.950,- p/mnd klik hier
2015, 59610 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
€ 16.850,- p/mnd klik hier
2011, 50847 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON XL 883 N
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON XL 883 N
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2016, 24276 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
€ 16.450,- p/mnd klik hier
2012, 31716 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER XLH 883
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER XLH 883
€ 6.250,- € 6.750,- p/mnd klik hier
1997, 1924 Km
HARLEY-DAVIDSON CONVERTIBLE DYNA GLIDE FXDS
HARLEY-DAVIDSON CONVERTIBLE DYNA GLIDE FXDS
€ 9.950,- p/mnd klik hier
1996, 35706 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
€ 14.450,- p/mnd klik hier
2011, 49900 Km
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA CLASSIC FLHTCU
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA CLASSIC FLHTCU
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2007, 52327 Km
Wist u dat: In de motortaal "Inrijden" betekent: Een gereviseerde motorfiets moet worden ingereden. Cilinder en zuiger worden bij dat proces geleidelijk op elkaar ingesleten. De eerste paar honderd kilometer mag niet op top­snelheid worden gereden of te lang worden doorgetrokken in de versnellingen om extreme hittevorming te voorkomen. Hier­ door kunnen de loopvlakken van de zuigers invreten en is de motor inwendig beschadigd. Vroeger moesten nieuwe motor­ fietsen 1500-2000 kilometer worden ingereden. De kunst van het inrijden bestaat uit het met wisselende belasting rijden met een motorfiets, zodat het motorblok loskomt zonder beschadi­ging te hebben opgelopen. Hierdoor wordt voorkomen dat een motor rauw gaat lopen, olie gaat verbruiken en de levensduur van het blok wordt bekort.
© 2000 - 2025 Motoroccasion