Nieuwsbrief:

Motostore Barendrecht


www.motostorebarendrecht.nl
0180-750734
Dealer van:Lid BOVAG

INDIAN, SUZUKI, YAMAHA


Welkom bij MotoStore Barendrecht MotoStore Barendrecht is officieel dealer van Suzuki en Yamaha voor de regio Rotterdam, hier vind je niet alleen alle nieuwe modellen maar ook in de occasions hebben we een ruim assortiment waar we alle bekende merken zoals Yamaha, Suzuki, Kawasaki, Honda, BMW, Piaggio, Vespa, Triumph en KTM in huis hebben. Ook voor de kleding, Helmen, Originele onderdelen, Navigatie en communucatie systemen, Bagagesystemen en alle accessoires kan je bij MotoStore Barendrecht terecht. In de ruime en moderne uitgeruste werkplaats wordt uw motor door vakmensen onderhouden, u kunt hier terecht voor onderhoud, reparatie, het pimpen en personaliseren van uw motor, schade en spuit werkzaamheden en speciaal afstel werkzaamheden met gebruik van een testbank.
Alle motoren van Motostore Barendrecht
76 motoren gevonden
YAMAHA TRICITY 300
YAMAHA TRICITY 300
€ 10.599,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 950
SUZUKI GSX-S 950
€ 11.299,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI C 800 INTRUDER
SUZUKI C 800 INTRUDER
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2014, 9642 Km
Merkdealer
YAMAHA TMAX TECH MAX 560
YAMAHA TMAX TECH MAX 560
€ 16.999,- € 17.453,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA YZF R7
YAMAHA YZF R7
€ 11.099,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA MT 07 Y-AMT
YAMAHA MT 07 Y-AMT
€ 9.799,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA MT 07 Y-AMT
YAMAHA MT 07 Y-AMT
€ 9.799,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 800 DE
SUZUKI V-STROM 800 DE
€ 12.699,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
€ 13.499,- p/mnd klik hier
2024, 1989 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 125 A
SUZUKI GSX-S 125 A
€ 5.399,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA FJR 1300 AS
YAMAHA FJR 1300 AS
€ 11.999,- p/mnd klik hier
2013, 58413 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-8R
SUZUKI GSX-8R
€ 10.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
KAWASAKI Z 300
KAWASAKI Z 300
€ 4.690,- p/mnd klik hier
2017, 29266 Km
YAMAHA TRACER 9 Y-AMT
YAMAHA TRACER 9 Y-AMT
€ 15.399,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI GSX-R 1300 HAYABUSA
SUZUKI GSX-R 1300 HAYABUSA
€ 22.399,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA MT 07 ABS
YAMAHA MT 07 ABS
€ 9.299,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA NIKEN GT
YAMAHA NIKEN GT
€ 8.499,- p/mnd klik hier
2019, 14759 Km
Merkdealer
YAMAHA X MAX 300 TECH MAX
YAMAHA X MAX 300 TECH MAX
€ 8.799,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 1050/A
SUZUKI V-STROM 1050/A
€ 16.299,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
€ 14.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2025 Motoroccasion