Nieuwsbrief:

BMW  CE 02 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
ZWART
bmw - ce-02
bmw - ce-02
bmw - ce-02
bmw - ce-02
bmw - ce-02
bmw - ce-02
bmw - ce-02
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024

Technische informatie
Koppel: 55 Nm
Brandstofsoort: Elektrisch
Actieradius: 95 km
Transmissie: Automaat
Topsnelheid: 95 km/u
Accu: 4 kWh
Accu laden: compleet vol in 2 uur en 40 minuten

Interieur
Bekleding: Stof

Verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 6 kWh/100km

Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Garantie
Fabrieksgarantie: 36 maanden

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Fabrieksgarantie Nieuwe Auto:
Wie in een nieuwe BMW rijdt, kan zich verheugen op de hoogste kwaliteitsnormen en krijgt gegarandeerd rijplezier. Mocht uw BMW onverhoopt toch een defect vertonen, dan is uw BMW verzekerd tegen onverwachte reparatiekosten voor een periode van maximaal 3 jaar vanaf de datum eerste toelating – wereldwijd.



- BMW Service Pechhulp – 365 dagen per jaar, 24 uur per dag, 5 jaar lang;
- Dekking van eventuele wegsleepkosten tot aan de volgende BMW dealer;
- Uitgebreid mobiliteitsaanbod wanneer reparatie noodzakelijk is;
- Drie jaar garantie op lakdefecten en twaalf jaar garantie op het doorroesten van de carrosserie.


Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK

Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Opties en Accessoires:
achteruitrij assistent, Anti Blokkeer Systeem, Bluetooth telefoonvoorbereiding, handvatverwarming, Highline Pakket, keyless start, LED koplampen, multimedia-voorbereiding, telefoonintegratie, two-tone unikleur




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Ekris Motorrad
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2025 Motoroccasion