Nieuwsbrief:

BMW  G 310 GS - 2020

Garantie: Ja
19425 Km
Blauw
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
TE KOOP AANGEBODEN:

Deze hele nette BMW G 310 GS uit eind 2020 met slechts 19.425 km op de klok.

Dealer onderhouden en origineel Nederlandse motorfiets met compleet ingevulde boekjes.

Beschikt over leuke extra`s waaronder; 12V laadpunt, handvatverwarming, valbeugels, topkofferrek, en zeer fris uiterlijk.

Natuurlijk ook uitermate geschikt voor de beginnend A2 35kw rijder. 
 
  • www.vandekolkmotoren.nl

    !! NU EXTRA SCHERPE PRIJZEN - BEL ONS VOOR DE BESTE DEAL !!

    Gespreid betalen is bij ons mogelijk, kijk op onze site voor meer informatie.

    Alle inruil mogelijk.

    Volg ons op:

    INSTAGRAM: @vandekolkmotoren
    FACEBOOK: @vandekolkmotoren

    Voordat u ons bezoekt kunt u het beste even van te voren bellen om teleurstelling te voorkomen.

    Openingstijden:

    Ma: 09:00 - 17:00 / 18:00 - 20:00
    Di: 09:00 - 17:00 / 18:00 - 20:00
    Wo: 09:00 - 17:00 / 18:00 - 20:00
    Do: 09:00 - 17:00 / 18:00 - 20:00
    Vr: 09:00 - 17:00 / 18:00 - 20:00
    Za: 09:00 - 17:00

    Van de Kolk Motoren
    Kelvinstraat 27
    7701 BZ Dedemsvaart
    info@vandekolkmotoren.nl
    0625119798

    MOTOR VERKOPEN ? wij zijn het hele jaar door op zoek naar motoren en kopen deze graag van u in, interesse? u kunt ons bellen, appen of het contact formulier op onze site invullen.

    OP ZOEK NAAR ONDERDELEN ? Wij kunnen vrijwel elk onderdeel voor uw motorfiets bestellen, voor werkelijk elk type of merk! nieuwsgierig wat we voor u kunnen betekenen? neem gewoon eens vrijblijvend contact met ons op.






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Van de Kolk Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Mousetrap" betekent: Hefboommechaniek dat door Harley-Davidson in de periode 1952—1967 werd gebruikt bij de introductie van de handkoppeling en voetschakeling op de zware 1200CC modellen. De fabrieksaanduiding was clutch booster. Omdat het koppelingsmechanisme was ontworpen voor voetkoppeling en ongewijzigd bleef, bleek handbediening te zwaar, waarbij een sterke hulpveer en een kantelmechanisme uitkomst boden. De bijnaam mousetrap voor dit mechaniek werd ontleend aan het risico dat bij demontage bestond. Menig sleutelaar blesseerde de toppen van zijn vingers door niet te anticiperen op het omklappen van het mechaniek, wanneer het stangetje van de koppelingshevel werd verwijderd, waarmee de verankering van het mechaniek verdween. Overigens kan om dit probleem te elimineren een mousetrap eliminator worden gekocht, een hulpstuk dat het kantelmechaniek vastzet.
© 2000 - 2025 Motoroccasion