Nieuwsbrief:

BMW  R 1100 GS - 1996

99626 Km
Kalahari Yellow
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
!! Prachtige R1100GS nu RIJKLAAR voor €2999 !!

Motor wordt afgeleverd met nieuwe schijven en remblokken en een beurtje.

Orginele BMW Zijkoffers / Hyperpo vering / Comfort in hoogte verstelbaar Zadel / Datum 1ste toelating 17-06-1996 / 99626 km / 59 kW (80 pk) / 240 kg. 


  • INRUIL WELKOM.


    MotoRestyle
    Leroy Tigchelaar
    Hommel  9
    7317 BL  Apeldoorn
    Leroy  06-52831572 

    mail :  info@motorestyle.nl
    website: www.motorestyle.nl
    Geopend : maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur
    Zaterdag : van 10.00 tot 16.00 uur

    Voor een bezichtiging of proefrit graag eerst even bellen !

    Wij beantwoorden geen  "wat is de uiterste prijs"  mails.
    Garantie tegen meerprijs van € 295,-  ( niet op alle motoren )

    -


  • Wij bieden bij al onze motoren 5 dagen gratis verzekering.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoRestyle
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion