Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS ABS-ASC-ESA - 2015

Garantie: Ja
36706 Km
Blauw
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
BMW R 1200 GS ABS-ASC-ESA – Avontuur, comfort en prestaties

De BMW R 1200 GS ABS-ASC-ESA uit 2015 is dé ultieme allroad-motor voor rijders die geen concessies willen doen aan kracht, comfort en veelzijdigheid. Aangedreven door een 1.170cc tweecilinder boxermotor levert deze GS een soepele en krachtige rijervaring, perfect voor zowel lange snelwegritten als uitdagende offroad-avonturen.
Met een tellerstand van 36.706 km verkeert deze motor in uitstekende staat en is hij klaar voor vele nieuwe kilometers. Dankzij het ABS-remsysteem, ASC (Automatic Stability Control) en ESA (Electronic Suspension Adjustment) biedt de R 1200 GS maximale controle en rijcomfort in alle omstandigheden. De verstelbare vering, windbescherming en ergonomische zithouding maken elke rit een plezier, ongeacht de afstand.
Waarom de R 1200 GS?
De BMW R 1200 GS staat bekend om zijn betrouwbaarheid en veelzijdigheid. Of je nu een wereldreis plant, een weekendtrip maakt of dagelijks rijdt, deze motor biedt stabiliteit, vermogen en luxe op elk terrein.
  • Bouwjaar 2015
  • 1.170cc boxermotor met veel koppel
  • ABS, ASC en ESA voor ultieme controle en veiligheid
  • Ergonomisch en comfortabel voor lange ritten
  • Perfecte combinatie van asfalt- en offroad-capaciteiten
Prijs: € 14.489,-
Wij bieden garantie, zodat je met een gerust hart de weg op kunt. Inruil is mogelijk en financiering behoort tot de mogelijkheden.
Locatie: Deventer, Smeenkhof 13
Contact: 0570-656006
Wil je de motor komen bekijken? Bel van tevoren om de beschikbaarheid te controleren en teleurstellingen te voorkomen.
Proefrit aanvragen? Neem contact op en ervaar zelf de kracht en veelzijdigheid van de BMW R 1200 GS ABS-ASC-ESA!
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Wij behouden ons het recht voor op eventuele fouten of wijzigingen.

 
  • inruil / financiering mogelijk
  • Wilt u de motor komen bekijken? Belt u dan eerst even over de beschikbaarheid van de motor om teleurstellingen te voorkomen.
  • de motor staat in de vestiging Deventer





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Superbike" betekent: Met de introductie van de Honda CB750 in 1968 werd het tijdperk van de superbike, de supermotorfiets, ingeluid. Voor die tijd had de CB750 een enorm vermogen. Ook opvallend was het motorblok met vier cilinders naast elkaar. Andere motormerken waaronder Suzuki (Suzuki 1100) en Kawasaki (Kawasaki 750 RS en Pilot 900) zouden snel volgen met zeer potente modellen. Een naam was nodig voor de nieuwe generatie zware motorfietsen: de superbike was officieel geboren. De ingrediënten voor een superbike zijn: veel cc’s, veel cilinders en veel vermogen. Superbikes, tot de verbeelding sprekende motorfietsen, waren er al veel langer. Superbikes uit de jaren dertig zijn bijvoorbeeld de Indian Four, een viercilinder in lijn, en de Brough-Superior 68occ, met een imposant v-twin motorblok en twee enorme vissestaartuitlaten aan één kant van de motorfiets. Voor die tijd een snelheidsmonster. De Vincent Black Shadow was in de jaren vijftig dé superbike. De Ariel Square Four met vier cilinders in carré geplaatst, geïntroduceerd in 1931, kan zich moeiteloos scharen bij de superbikes uit die jaren. Eigenlijk niets nieuws onder de zon dus, superbikes bestonden al, maar in 1968 werd het verschijnsel nieuw leven ingeblazen. De huidige generatie superbikes zijn gespoten in oogverblindende toverbalkleuren en volledig gestroomlijnd. Een nieuwe ontwikkeling is dat steeds meer superbikes met een geringe cilinderinhoud op de markt komen. De Honda CBR250 RR , heeft weliswaar minder cc’s dan de meeste superbikes, maar is razendsnel en kan zich bijna meten met motorfietsen met een cilinderinhoud die viermaal groter is. Een speciale klasse in de wegracesport werd onder de naam superbike racing in 1971 ingevoerd onder auspiciën van het Britse motorweekblad Motorcycle News. Met racers met een cilinderinhoud van 500 tot 1000cc werden de eerste twee races op het circuit van Brands Hatch en Mallory Park verreden. De superbike race verschilde van de formule 750 series, maar er deden vaak dezelfde coureurs aan mee.
© 2000 - 2025 Motoroccasion