Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS ADVENTURE - 2018

Garantie: Ja
9570 Km
Limestone Grey metallic
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Garantie bij jou in de buurt!
GS Motoren geeft 12 maanden Premium Garantie op deze GS. Dit wordt uitgevoerd door een samen te selecteren BMW dealer of specialist in jouw regio. Je hoeft dus alleen naar GS Motoren voor de proefrit/aflevering. Jouw vertrouwde BMW dealer of specialist handelt de eventuele garantie voor ons af. Meer info: www.gsmotoren.nl/garantie .

Deze R1200GSA heeft een unieke metallic kleur met unieke aantoonbare km-stand! Uit het door de BMW dealers afgestempelde onderhoudsboekje blijkt dat deze motor soms zelfs minder dan 1.000 km per jaar heeft gereden!
Opties en Accessoires:
ABS Pro O5AC, Bandenspanningscontrole O530, Comfort pakket O230, Cruisecontroll O538, Design einddemper O19F, Dynamic ESA O191, Dynamic pakket O235, Handkappen O589, Handvatverwarming O519, Hillstart Controll , Keyless Ride O193, LED dagrijlicht O202, LED Verstralers O562, Losse zitplaatsen i.p.v. bank O413, Rijmodi Pro O224, Touring pakket O233, Traction Controll O182, Uitlaatbochten verchroomd O340, Valbeugels O671, Verhoogd donker windscherm Wunderlich, Voorbereiding BMW Navigator O272




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
GS Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion