Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 RS - 2015

Garantie: Ja
33415 Km
Lupinblau Metallic
bmw - r-1200-rs
bmw - r-1200-rs
bmw - r-1200-rs
bmw - r-1200-rs
bmw - r-1200-rs
bmw - r-1200-rs
bmw - r-1200-rs
bmw - r-1200-rs
bmw - r-1200-rs
bmw - r-1200-rs
bmw - r-1200-rs
bmw - r-1200-rs
bmw - r-1200-rs
bmw - r-1200-rs
bmw - r-1200-rs
bmw - r-1200-rs
bmw - r-1200-rs
bmw - r-1200-rs
bmw - r-1200-rs
bmw - r-1200-rs
bmw - r-1200-rs
bmw - r-1200-rs
bmw - r-1200-rs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

BMW R1200RS LC, bouwjaar 11-12-2015, met slechts 33.415 km op de teller! Deze goed onderhouden motorfiets biedt een ongeëvenaarde rijervaring, perfect voor zowel lange ritten als dagelijks gebruik. Uitgerust met een uitgebreide lijst aan premium opties, combineert deze R1200RS LC comfort, technologie en stijl. 

Opties:

  • DTC (Dynamic Traction Control)
  • Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment)
  • Keyless Ride
  • Dagrijlicht
  • Boordcomputer Pro
  • Rijmodi Pro
  • Comfort-pakket
  • Touring-pakket
  • Dynamiek-pakket
  • Voorbereiding navigatieapparaat
  • Uitslaatsysteem verchroomd
  • Handvatverwarming
  • Bandenspanningscontrole
  • Snelheidsregeling
  • Richtingaanwijzer LED wit
  • Middenbok
  • Bagagerek
  • Kofferhouder links/rechts
  • BMW Topkoffer
  • LEOVINCE Uitlaatdemper

Review (bron: Motorfreaks.nl):
"De BMW R1200RS LC is een sportieve tourmotor die indruk maakt met zijn verfijnde rijgedrag en krachtige boxer-motor. Met een uitstekende balans tussen prestaties en comfort is dit een motor die zowel beginners als ervaren rijders zal bekoren. De uitgebreide optielijst maakt hem nog aantrekkelijker, met moderne snufjes zoals boordcomputer Pro en adaptieve vering. Een solide keuze voor wie op zoek is naar kwaliteit en veelzijdigheid!"

Neem contact op voor meer informatie of een proefrit en ervaar deze BMW R1200RS LC zelf!


  • Inruil van een MOTOR en/of AUTO is mogelijk. Voor een indicatie mag u altijd even bellen, mailen of een whatsapp sturen.

    Op alle nieuwe motoren wordt tenminste 2 jaar fabrieksgarantie gegeven. Dus op gebruikte motoren jonger dan 24 maanden zit nog de resterende fabrieksgarantie.

    Op alle motoren ouder dan 2 jaar wordt 3 maanden GARANTIE gegeven zonder meerprijs (garantievoorwaarden staan op onze website)

    Uitbreiden van garantie t/m 12 maanden is in bijna alle gevallen mogelijk in de vorm van Premium Garantie Pakketten (zie onze website)
    .
  • LET OP !!!

    Wij zijn van Ma 7 juli t/m Za 12 juli alleen op afspraak geopend
    BEL 06-54 30 38 85 voor het maken van een afspraak


    .
    MOTOR ARENA
    Dubloen 14
    5751 PX Deurne
    Tel: 0493-750331
    Whatsapp: 06-20351867

    (Telefonisch bereikbaar van Ma t/m VR van 9:00u t/m 21:00u en Zaterdag van 10:00u t/m 17:00u)

    Openingstijden:

    Maandag: 09:00u t/m 18:00u
    Dinsdag: 09:00u t/m 18:00u
    Woensdag: GESLOTEN
    Donderdag: 09:00u t/m 18:00u
    Vrijdag: 09:00u t/m 18:00u
    Zaterdag: 10:00u t/m 17:00u

    Buiten de aangegeven openingstijden is een afspraak maken mogelijk.

    Disclaimer:
    De informatie in deze advertentie is met de grootst mogelijke zorgvuldigheid samengesteld. Desondanks kunnen wij geen aansprakelijkheid aanvaarden voor eventuele onjuistheden, onvolledigheden of tussentijdse wijzigingen. Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Wij adviseren geïnteresseerden altijd om zelf de gegevens te verifiëren en bij twijfel contact met ons op te nemen.


    .


Opties en Accessoires:
ABS, Boordcomputer, COMFORT PAKKET, Cruisecontrol, DYNAMIC PAKKET, Handvat verwarming, Keyless Ride, Kofferdragers, LED Achterlicht, LED Dagrijverlichting, LED Knipperlichten, Middenbok, Navigatie voorbereiding, RDC Bandenspanningscontrole, Rijmodi Pro, Schakelassistent Pro, Topkoffer, TOURING PAKKET, Tractioncontrol, LEOVINCE Uitlaatdemper, 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Arena
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2025 Motoroccasion