Nieuwsbrief:

BMW  R 1300 GS ADVENTURE - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
AURELIUS GREEN
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modelreeks: okt. 2024 - 2025
Modelcode: KA2
Referentienummer: 7998896
Typenummer: 0M31

Technische informatie
Koppel: 149 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 19 liter
Topsnelheid: 200 km/u

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Opties en Accessoires:
Comfort buddyseat (077C), Comfort passenger seat (077F), Content Option 719 (09T0), Dynamic pakket (0235), Electrisch verstelbaar windscherm (0559), Geautomatiseerde Schakelassistent (022A), Hoog windscherm (0553), Innovations package (023B), Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Kofferdragers links & rechts (0680), Koplamp Pro (0219), Kruisspaakwielen II (077K), Middenstandaard (0636), Navigatie voorbereiding (0272), Option 719 (079X), Option 719 stijlvariant Shadow (079H), Rij Assistant (05AS), Rijmodi Pro (0224), Sports Brake (02NA), Teleservices (06AE), Topkofferdrager (0690), Touring pakket (0233), Verchroomde uitlaatbochten (0340), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Waarschuwing voor botsen achterop (05AR)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Oostland Motorrad B.V.
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Earles vering" betekent: Variant op de schommelarmvork, waarbij lange schommelarmen worden gebruikt die het scharnierpunt achter het voorwiel leggen. Komt ondermeer voor bij modellen van BMW en Douglas uit de jaren vijftig en zestig. Dit ontwerp voorvork heeft dezelfde voordelen als een conventionele schommelarmvork met korte schommelarmen en parallel-hulpvork. Immers, het onafgeveerde gewicht is ook hier gering. Een extra voordeel van de Earles-vork is dat bij sterk remmen de motorfiets nauwelijks de neiging vertoont voorover te duiken. De Earles-voorvork werd door motorconstructeurs in de jaren zestig vervangen door de telescopische voorvork. Op beperkte schaal wordt de Earles-vork nog toegepast op zijspanmotorfietsen
© 2000 - 2025 Motoroccasion