Nieuwsbrief:

BMW  R 18 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
KLASSIK CHROM
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2020
Modelcode: K34
Referentienummer: 7999500

Technische informatie
Koppel: 158 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 16 liter
Topsnelheid: 180 km/u

Interieur
Bekleding: Stof

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)

Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Fabrieksgarantie Nieuwe Auto:
Wie in een nieuwe BMW rijdt, kan zich verheugen op de hoogste kwaliteitsnormen en krijgt gegarandeerd rijplezier. Mocht uw BMW onverhoopt toch een defect vertonen, dan is uw BMW verzekerd tegen onverwachte reparatiekosten voor een periode van maximaal 3 jaar vanaf de datum eerste toelating – wereldwijd.



- BMW Service Pechhulp – 365 dagen per jaar, 24 uur per dag, 5 jaar lang;
- Dekking van eventuele wegsleepkosten tot aan de volgende BMW dealer;
- Uitgebreid mobiliteitsaanbod wanneer reparatie noodzakelijk is;
- Drie jaar garantie op lakdefecten en twaalf jaar garantie op het doorroesten van de carrosserie.


Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK

Overige informatie
Motor: 4-takt
Opties en Accessoires:
Aandrijflijn zwart (0568), Achteruitrijhulp (05AA), Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Cruise control (0538), Dagrijverlichting (0202), Design uitlaat (019F), Elektronisch Stabiliteits Programma, Fabrieksgarantie, Hill Start Control (0204), Koplamp Pro (0219), LED koplampen, Metaalkleur, Option 719 buddyseat (0317), Sport pakket (0424), Stijlvariant Chrome (035A), Tankdop afsluitbaar (017C), Verwarmbare handvatten (0519), Voertuiginformatie Nederlands (0386)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ekris Motorrad
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Girder" betekent: In de jaren vijftig in onbruik geraakte voorvork met uitwendige veren, maar niet geconstrueerd als een parallelvork, zoals de springer-voorvork die door veel vooroorlogse Amerikaanse motormerken werd toegepast. De vorkpoten van de girdervork werden met het oog op de stijfheid gemaakt van stalen pijp in een driehoeksconstructie naar analogie van de sterkste constructievorm uit de bruggenbouw. De scharnierpunten van de vork zitten daar waar de veren (of één centrale veer) in elkaar worden gedrukt, bovenaan, vlak onder en boven het Malhoofd. Een variant van de girdervork was de Webbvork.
© 2000 - 2025 Motoroccasion