Nieuwsbrief:

BMW  R 50 - 1968

Garantie: Ja
2 Km
ZWART
bmw - r-50
bmw - r-50
bmw - r-50
bmw - r-50
bmw - r-50
bmw - r-50
bmw - r-50
bmw - r-50
bmw - r-50
bmw - r-50
bmw - r-50
bmw - r-50
bmw - r-50
bmw - r-50
bmw - r-50
bmw - r-50
bmw - r-50
bmw - r-50
bmw - r-50
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 1968

Deze BMW R50 is uiterst profesioneel gerestaureerd.

Niet alleen optisch is deze R50 aangepakt, maar ook inwendig is alles nieuw.

Uiteraard zijn bij deze BMW R50/2 het framenummer en motornummer gelijk, zoals je ook wel mag verwachten bij een R50/2 in nieuwstaat.
Ook is deze R50 een Nederlandse motor, dus met een prachtig oud kenteken.

Het motorblok en de aandrijflijn zijn nu afgevuld met conserverings olie, dit omdat de R50 prachtig is om alleen maar naar te kijken, dus ideaal voor de verzamelaar.

Als accessoire is er een zijstandaard gemonteerd.

Voor gebruikte motoren zijn de afleverkosten van €250,- niet inbegrepen in de geadverteerde verkoopprijs.

Afleverbeurt wordt volgens fabrieksspecificaties uitgevoerd, slijtagedelen worden indien nodig vervangen, volle tank brandstof en tenaamstelling van het kenteken.
Afhankelijk van het bouwjaar geven wij 3, 6 of 12 maanden de Jong Alphen garantie.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
De Jong Alphen BV
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: DUCATI in 2008 - De 1098 krijgt een broertje, de 848. Met de 1098R is Ducati de eerste fabrikant die echt traction control in een productiemachine introduceert. Hoewel de motor daadwerkelijk ee cilinderinhoud heeft van 1198cc besloot het bedrijf de motor te hernoemen naar 1098. De reden is de negatieve perceptie van de Amerikanen omdat hun belastingformulieren hetzelfde cijfer hebben. Troy Bayliss wint zijn derde en laatste World Superbike kampioenschap en vervult zijn doel om drie kampioenschappen te winnen op drie verschillende generaties van de Ducati superbike: 998, 999 en 1098.
© 2000 - 2025 Motoroccasion