Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Demo ook beschikbaar voor proefritten! Tevens op moment van schrijven nog twee nieuwe direct uit voorraad leverbaar (in het zwart/wit en zwart/grijs). Prijs is geheel rijklaar inclusief kenteken, tenaamstelling, btw, bpm en volle tank!
Welkom bij Bike Centre Holland, dé allround tweewieler zaak van Apeldoorn. Wij zijn onder andere dealer van CF Moto. Wij hebben altijd een mooie voorraad van CF moto direct uit voorraad leverbaar. Kom vooral gezellig langs en laat je verrassen.
Inruil
Wij ruilen alle merken motorfietsen in, neem vrijblijvend contact met ons op voor een vrijblijvend inruilvoorstel
Financiering
Financiering met of zonder inruil van je huidige motorfiets is mogelijk! Neem contact op voor meer informatie.
Werkplaats
In onze werkplaats ben je van harte welkom voor al het onderhoud en reparatie van jouw motofiets (alle merken).
Garantie
Alle nieuwe motoren van CF MOTO leveren wij standaard met 5 jaar garantie.
Welkom bij Bike Centre Holland in Apeldoorn!
Wij zijn officieel dealer van onder andere CF Moto en hebben van vrijwel alle modellen een demo beschikbaar voor proefritten. Naast nieuwe motoren vind je bij ons ook een wisselend aanbod van gebruikte motorfietsen.
Inruil is mogelijk en we bieden tevens financieringsmogelijkheden aan. Ook voor onderhoud, reparatie en maatwerk ben je bij ons aan het juiste adres. Kom gerust langs in onze werkplaats of neem contact met ons op voor meer informatie of het plannen van een proefrit.
Adres: Stadhoudersmolenweg 54-B, Apeldoorn (tegenover Hanos)
Openingstijden: dinsdag tot en met zaterdag 10:00 - 17:00
☕ De koffie staat klaar!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Inline 3-cilinder, 4-takt, vloeistofgekoeld, DOHC |
Boring x slag | 72|55 |
Cilinder inhoud | 675 |
Comp. verhouding | 11.5:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | injectie |
Ontsteking | |
Vermogen | 90|66| |
Max. koppel | 68|8250 |
Koppeling | hydraulisch bediende natte meervoudige platenkoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | stalen balkenframe |
Vering voor | 41mm USD, fully adjusatble, KYB |
Vering achter | Monoshock, adjustable preload & rebound, KYB |
Remmen voor | hydraulisch bediende dubbele 300 mm schijf met tweezuigerremklauwen |
Remmen achter | hydraulisch bediende enkele 220 mm schijf met tweezuigerremklauwen |
Voorband | 120/70-17 |
Achterband | 180/60-17 |
Wielbasis | 1425 |
Lengte | 2020 |
Breedte | 849 |
Hoogte | 1155 |
Zithoogte | 810 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
 | Apeldoorn, Gelderland |
 | 055-2032526 |
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was
geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd.
In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het
midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst
frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de
eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin
Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken