Nieuwsbrief:

CFMOTO  800 MT SPORT - 2025

Garantie: Nee
Nieuw
.
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Schade: schadevrij

CFMoto 800 MT Sport


- Merk: CFMoto
- Model: All-road
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2025
- Transmissie: Geschakeld
- Motorinhoud: 799 cc
- Aantal cilinders: 2
- Vermogen: 70 kW / 95pk
- Ledig gewicht: 225 kg
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is inclusief BTW

Inruil Mogelijk

Comfort

- Cruise control

Exterieur

- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Mistlampen voor
- Windscherm

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- LED mistlampen


De vloeistofgekoelde 799cc paralleltwin van de 800MT Sport levert met een vermogen van 95pk en een koppel van 77Nm prestaties die vergelijkbaar zijn met motoren met een grotere cilinderinhoud. Koppel daar een 19L grote brandstoftank aan en een zithoogte van 825 mm, en je hebt aan de 800MT de ideale partner voor lange-afstandsritten.
BOCHTEN-ABS
Industrieleider Continental zorgt voor een uitgekiend bochten-ABS systeem.
GEWICHT
Het totale gewicht van het hoofd- en subframe is slechts 16 kg, en het rijklaargewicht bedraagt slechts 225 kg.
VELGEN
De 800MT Sport is uitgerust met hoogwaardige MAXXIS tubeless banden met sportieve kwaliteiten op velgmaat 110/80 R19 vooraan en 150/70 R17 achteraan.
En met zijn stijlvolle uiterlijk en uitgebreide basisuitrusting is de 800MT Sport helemaal klaar om u in alle comfort en veiligheid op al uw trajecten te begeleiden.
We geven je graag nog een aantal andere standaard kenmerken mee: 7 inch TFT dashboard  - Slipperkoppeling - Mistlichten - Valbescherming - USB-aansluiting - LED richtingaanwijzers met uitdooffunctie - Twee rijmodi - Limp mode - Rollover sensor - Bochten-ABS - Cruise control

Afleverpakketten



BNM Motoren Dordrecht
Weeskinderendijk 5
3314 CM Dordrecht
078-6309111
motor@bnm-motoren.nl

www.bnm-motoren.nl
  • Wij bieden een Gratis All-Risk Verzekering van 10 Dagen!!

Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Cruise control, LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED koplampen, LED mistlampen, Mistlampen voor, Windscherm, Mistlampen




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
BNM Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maak­te deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht, maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letter­lijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te wor­den. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegen­wacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor mo­torfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Libe­rators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw ty­pe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion