Nieuwsbrief:

DUCATI  HYPERMOTARD 1100 EVO SP - 2011

Garantie: Nee
41000 Km
Rood
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zeer nettte Ducati Hypermotard met full carbon uitrusting en titanium accessoires. 
Catt-delete en aangepast motormanagement voor een sportieve rijstijl.

Performance-zadel voor de langere rijder. Origineel zadel en originele onderdelen aanwezig.
Opties en Accessoires:
Comfort zadel, Fietsbel, Motortuning, Originele uitlaat, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor van de Toekomst
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion