Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
DUCATI STREETFIGHTER 1098
DUCATI STREETFIGHTER 1098
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2009, 63799 Km
DUCATI STREETFIGHTER 1098
DUCATI STREETFIGHTER 1098
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2009, 35025 Km
DUCATI STREETFIGHTER  S 1098
DUCATI STREETFIGHTER S 1098
€ 8.490,- p/mnd klik hier
2009, 36114 Km
DUCATI STREETFIGHTER  S 1098
DUCATI STREETFIGHTER S 1098
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2009, 38567 Km
DUCATI STREETFIGHTER  S 1098
DUCATI STREETFIGHTER S 1098
€ 14.990,- p/mnd klik hier
2009, 2665 Km
Merkdealer
DUCATI STREETFIGHTER 1098
DUCATI STREETFIGHTER 1098
€ 9.290,- p/mnd klik hier
2010, 19100 Km
Merkdealer
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion