Nieuwsbrief:

HONDA  CB 500 F ABS - 2022

Garantie: Nee
9053 Km
Zwart
honda - cb-500-f-abs
honda - cb-500-f-abs
honda - cb-500-f-abs
honda - cb-500-f-abs
honda - cb-500-f-abs
honda - cb-500-f-abs
honda - cb-500-f-abs
honda - cb-500-f-abs
honda - cb-500-f-abs
honda - cb-500-f-abs
honda - cb-500-f-abs
honda - cb-500-f-abs
honda - cb-500-f-abs
honda - cb-500-f-abs
honda - cb-500-f-abs
honda - cb-500-f-abs
honda - cb-500-f-abs
honda - cb-500-f-abs
honda - cb-500-f-abs
honda - cb-500-f-abs
honda - cb-500-f-abs
honda - cb-500-f-abs
honda - cb-500-f-abs
honda - cb-500-f-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
HONDA CB500F   CB500 F    CB500FA
Bouwjaar 2022 en nieuw model met USD Voorvork.
9053 Kilometers en in Topstaat en recent  nog beurt gehad
500cc motorblok en super zuinig en betrouwbaar.
35 Kw en 48 Pk dus geschrikt voor A2 a2 rijbewijs.
Deze CB500F is voorzien van de volgende optie's zoals.
Abs
Bar End Spiegels .    orginele er ook bij
MIVV Sportdemper met EU Keur en verwijderbare DB Killer.  Orginele Uitlaat er ook bij.
Korte Kentekenplaat houder en natuurlijk de orginele er ook bij
Led Knipperlichten Achter,
Versnellingsbak indicator
Led Koplamp

12 Volt aansluiting
Midddenbok en dat is iedeaal met ketting smeren en wielen schoonmaken.
In de mooiste kleur Mat Zwart met Zwart en motor is eigenlijk als Nieuw.
Deze Cb500f staat in Didam en is na telefonische afspraak te bekijken.
Vaste prijs 6750 euro
Telefoon nummer 0622236308


 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Hunen Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion