Nieuwsbrief:

HONDA  CB 600 S - 2001

Garantie: Nee
38250 Km
ZWART
honda - cb-600-s
honda - cb-600-s
honda - cb-600-s
honda - cb-600-s
honda - cb-600-s
honda - cb-600-s
honda - cb-600-s
honda - cb-600-s
honda - cb-600-s
honda - cb-600-s
honda - cb-600-s
honda - cb-600-s
honda - cb-600-s
honda - cb-600-s
honda - cb-600-s
honda - cb-600-s
honda - cb-600-s
honda - cb-600-s
honda - cb-600-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 17 liter
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Referentienummer: 371

Deze knapperd is in onze werkplaats helemaal rijklaar gemaakt en getest. Hij rijdt, remt en doet alles perfect. Hij is klaar voor vele veilige kilometers over het asfalt. Voor aflevering wordt hij nog een keer nagekeken, maar een onderhoudsbeurt krijgt hij niet, daar willen we geld voor, maar wel waar voor uw geld. Voor een grote onderhoudsbeurt en 3 maanden volledige echte Bovag-garantie vragen we € 695 en krijgt u nog meer zekerheid en nog langer rijplezier !

U koopt bij een betrouwbare en gezellige buurtgarage uit Noordwijkerhout, een Bovag-bedrijf en Vakgarage voor auto's en motoren, welke goed staat aangeschreven en al bijna 40 jaar voor iedereen klaar staat.

Belt u even voor u komt kijken, dan zorgen we dat de auto of motor, de koffie en de juiste persoon voor u klaar staat.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Diesveld VMS
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion