Nieuwsbrief:

BMW  K 1100 LT - 1995

Garantie: Nee
142092 Km
BRUIN
bmw - k-1100-lt
bmw - k-1100-lt
bmw - k-1100-lt
bmw - k-1100-lt
bmw - k-1100-lt
bmw - k-1100-lt
bmw - k-1100-lt
bmw - k-1100-lt
bmw - k-1100-lt
bmw - k-1100-lt
bmw - k-1100-lt
bmw - k-1100-lt
bmw - k-1100-lt
bmw - k-1100-lt
bmw - k-1100-lt
bmw - k-1100-lt
bmw - k-1100-lt
bmw - k-1100-lt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Bekleding: Leder/alcantara
Aantal sleutels: 2
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Referentienummer: 65

Een bijzondere Bmw K 1100 LT SE deze gelimiteerde "Special Edition" werd in 1993 uitgebracht, ter gelegenheid van het 70-jarig bestaan van BMW motorfietsen én het tienjarig bestaan van de K-modellen. Een aantal accessoires die bij het normale model als "extra" besteld konden worden, waren bij deze machine standaard gemonteerd. Bovendien was inmiddels het ABS II ontwikkeld, en dat werd bij de LT SE ingebouwd. De topkoffer kreeg een rugsteun voor de duopassagier en twee luidsprekers, zodat ook deze van de muziek uit de radio-cassetterecorder kon genieten.

Deze motor wordt voor de vermelde prijs netjes rijdend en in goede staat afgeleverd doch zonder onderhoud en garantie. Wilt u meer zekerheid en langer rijplezier dan raden wij u een afleverpakket aan, bestaande uit een grote onderhoudsbeurt en 3 maanden volledige Bovag-garantie. Voor dit pakket vragen wij € 695

U koopt bij een betrouwbare en gezellige buurtgarage uit Noordwijkerhout, een Bovag-bedrijf en Vakgarage voor auto's en motoren, welke goed staat aangeschreven en al 40 jaar voor iedereen klaar staat.

Belt u even voor u komt kijken, dan zorgen we dat de auto of motor, de koffie en de juiste persoon voor u klaar staat.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Diesveld VMS
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion