Nieuwsbrief:

HONDA  CMX 500 REBEL - 2019

Garantie: Ja
13269 Km
Zwart
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te Koop: Honda CMX500 Rebel (2019) – Ideaal voor A2/Code 80!

 

Zoek je een stijlvolle en toegankelijke cruiser die perfect past bij jouw A2-rijbewijs of Code 80 vermelding? Zoek niet verder!

Wij bieden aan: een prachtige Honda CMX500 Rebel uit 2019 met slechts 13.269 kilometer op de teller. Deze motor is de ultieme combinatie van een coole bobber-stijl en Honda's befaamde betrouwbaarheid.

De CMX500 Rebel staat bekend om zijn lage zitpositie, wendbaarheid en het fijne 471cc parallel-twin blok dat precies 35 kW (47,5 pk) levert. Dit maakt hem dé perfecte motor voor zowel de beginnende rijder als de ervaren A2/Code 80 rijder die op zoek is naar een comfortabele en stoere machine voor dagelijks gebruik of relaxte toertochten.

Inrui en financiering mogelijk
Staat in de vestiging Deventer




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion