Nieuwsbrief:

HONDA  CRF 1000 L AFRICA TWIN DCT - 2019

Garantie: Ja
68927 Km
Tricolor
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Net bij ons binnen nog niet gepoest.

Maar door drukte en vele vraag vast op de site gezet.

Het gaat hier om de Automaat uitvoering.

Wel voorzien van een schakelpedaal zodat je ook kunt schakelen dit is een optie van Honda zodat je zeg maar een Quik shifter naast je automaat hebt.

Dit is het derde type wat in 2018 op de markt kwam met verschillenede rijmodi ,ride by wire ( geen gaskabels) en nog wat meer verbeter punten.

Motorfiets is op valbeugels en hoge ruit met ram mount na geheel origineel.

Motor heeft wat gebruikersporen maar dat mag met deze km stand.

 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl

  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
ABS, Alarmverlichting, Automaat, Bagagerek, Dual combined remsysteem, garantie, Handkappen, in hoogte verstelbaar zadel, Originele uitlaat, Quickshifter, Telefoonhouder, topkofferdrager, Valbeugel, Verhoogde ruit, Verschillende rijmodi, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd. Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion