Nieuwsbrief:

HONDA  NT 1100 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
MATTE WARM ASH
honda - nt-1100
honda - nt-1100
honda - nt-1100
honda - nt-1100
honda - nt-1100
honda - nt-1100
honda - nt-1100
honda - nt-1100
honda - nt-1100
honda - nt-1100
honda - nt-1100
honda - nt-1100
honda - nt-1100
honda - nt-1100
honda - nt-1100
honda - nt-1100
honda - nt-1100
honda - nt-1100
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

De NT1100 is een doordachte, verfijnde en uiterst moderne toermachine. En we hebben ze net een upgrade gegeven.

De tweecilinder heeft nu meer koppel in het lage tot middelhoge toerengebied voor een betere acceleratie.

Een sportieve nieuwe kuip huisvest het eenvoudig te verstellen scherm en de LED-koplampen met nieuwe DRL-knipperlichten, terwijl een nieuwe IMU-besturingsunit (Intertial Measurement Unit) de basis vormt van het opgewaardeerde elektronicapakket dat de rijmodi regelt.

De verbeterde reactie van het optionele DCT bij lage snelheden maakt ook echt een verschil, net als de keuze voor elektronische vering (ES) die de NT1100 naar een andere plaats brengt. Absolute perfectie tijdens het rijden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mulders Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion