Nieuwsbrief:

HONDA  VFR 1200 X DCT CROSSTOURER - 2014

Garantie: Ja
39694 Km
Wit
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
HONDA VFR 1200 X DCT CROSSTOURER – Kracht en avontuur in één

motor, biedt deze motor een krachtig vermogen en een uitstekende stabiliteit, perfect voor zowel avontuurlijke ritten op onverharde wegen als lange toertochten over asfalt.
Met 39.711 km op de teller verkeert deze motor in goede staat en is klaar voor nieuwe avonturen. Dankzij de DCT-transmissie is schakelen eenvoudig en soepel, of je nu automatisch wilt schakelen of handmatig. Het C-ABS systeem zorgt voor extra veiligheid en controle, wat essentieel is voor avontuurlijke ritten op verschillende terreinen. De ergonomische zithouding en geavanceerde technologie maken de Honda VFR 1200 X ideaal voor lange ritten, terwijl de sportieve en robuuste uitstraling garant staat voor een onvergetelijke rijervaring.

Waarom de Honda VFR 1200 X DCT Crosstourer?
De Honda VFR 1200 X DCT Crosstourer is ideaal voor rijders die op zoek zijn naar een motor die avontuur en sportiviteit combineert. Of je nu off-road gaat of lange tochten maakt, deze motor biedt altijd een ultieme rijervaring met krachtige prestaties en uitstekende controle.
  • Bouwjaar 2014
  • 1237cc V4 motor – krachtig en betrouwbaar
  • DCT-transmissie voor soepel schakelen
  • C-ABS voor extra veiligheid en stabiliteit
  • Ergonomische zithouding voor lange ritten
Prijs: € 9.889,-
Wij bieden garantie, zodat je met een gerust hart de weg op kunt. Inruil is mogelijk en financiering behoort tot de mogelijkheden.
Locatie: Deventer, Smeenkhof 13
Contact: 0570-656006
Wil je de motor komen bekijken? Bel van tevoren om de beschikbaarheid te controleren en teleurstellingen te voorkomen.
Proefrit aanvragen? Neem contact op en ervaar zelf de kracht en het avontuur van de Honda VFR 1200 X DCT Crosstourer!
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Wij behouden ons het recht voor op eventuele fouten of wijzigingen.
 
  • inruil / financiering mogelijk
  • Wilt u de motor komen bekijken? Belt u dan eerst even over de beschikbaarheid van de motor om teleurstellingen te voorkomen.
  • de motor staat in de vestiging Deventer





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion