Nieuwsbrief:

KAWASAKI  J 300 - 2014

33548 Km
N.v.t.
kawasaki - j-300
kawasaki - j-300
kawasaki - j-300
kawasaki - j-300
kawasaki - j-300
kawasaki - j-300
kawasaki - j-300
kawasaki - j-300
kawasaki - j-300
kawasaki - j-300
kawasaki - j-300
kawasaki - j-300
kawasaki - j-300
kawasaki - j-300
kawasaki - j-300
kawasaki - j-300
kawasaki - j-300
kawasaki - j-300
kawasaki - j-300
kawasaki - j-300
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te koop: Kawasaki J300 – 2014 | ABS | Garmin Navigatie | A2 geschikt

 

Op zoek naar een comfortabele en krachtige motorscooter?



Deze Kawasaki J300 uit 2014 combineert sportieve prestaties met dagelijks gemak én is geschikt voor het A2-rijbewijs!

 

Bouwjaar: 2014
ABS – voor extra veiligheid
Garmin navigatiesysteem – handig voor onderweg
A2 geschikt – ideaal voor beginnende motorrijders
Comfortabele zithouding en veel opbergruimte

 

Of je nu door de stad rijdt of een mooie toer maakt: met deze Kawasaki J300 doe je het in stijl én comfort.

 

Inruil en financiering mogelijk

 

Interesse? Bel, mail of app!



0511-233032 | info@defriesemotorfiets.nl



  • Waarom kopen bij De Friese Motorfiets?

    Ruime showroom met diverse occasions op voorraad
    Betaalbare motoren mét garantie

     


    De koffie staat altijd klaar!


    Afstand geen probleem? Wij bezorgen door heel Nederland tegen een gunstig tarief!

     

    Openingstijden:

    Ma: Gesloten
    Di: 13:00-17:30
    Wo: 9.00 - 17.30
    Do: 9.00 - 17.30
    Vr: 9.00 - 17.30
    Za: 9.00 - 15.00

     

    De Friese Motorfiets

    Conradi Veenlandstraat 102,
    9104 LA Damwald
    Tel: +31(0)511-233032
    Email: info@defriesemotorfiets.nl
    Website: www.defriesemotorfiets.nl
     

    Volg ons op Facebook voor de laatste occasions en updates!
    Facebook - De Friese Motorfiets






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
De Friese Motorfiets
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2025 Motoroccasion