Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VN 800 CLASSIC - 2000

Garantie: Ja
42659 Km
Rood/zilver
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
KAWASAKI VN800 CLASSIC-25KW – Stoere cruiser met een retro uitstraling

De Kawasaki VN800 Classic-25KW uit 2000 is een motor die de perfecte balans biedt tussen stijl, kracht en comfort. Aangedreven door een 800cc V-twin motor, levert deze cruiser een soepel vermogen dat ideaal is voor lange ritten of stadsavonturen. Dankzij de 25KW uitvoering is deze motor ook geschikt voor het A2 rijbewijs.
Met 42.659 km op de teller verkeert deze motor in goede staat en is klaar voor nieuwe ritten. Het klassieke ontwerp met chrome accenten en de lage zithouding geven de VN800 een retro uitstraling, terwijl de afwerking en het comfortabele stuurgedrag zorgen voor een soepele rijervaring.
Waarom de Kawasaki VN800 Classic-25KW?
De Kawasaki VN800 Classic-25KW is perfect voor rijders die op zoek zijn naar een motor met een klassieke uitstraling, een soepel vermogen en comfort voor langere ritten. Ook ideaal voor rijders met een A2 rijbewijs.
  • Bouwjaar 2000
  • 800cc V-twin motor – krachtig en soepel
  • 25KW uitvoering – geschikt voor A2 rijbewijs
  • Klassiek ontwerp met chrome accenten
  • Lage zithouding voor extra comfort
Prijs: € 3.690,-
Wij bieden garantie, zodat je met een gerust hart de weg op kunt. Inruil is mogelijk en financiering behoort tot de mogelijkheden.
Locatie: Deventer, Smeenkhof 13
Contact: 0570-656006
Wil je de motor komen bekijken? Bel van tevoren om de beschikbaarheid te controleren en teleurstellingen te voorkomen.
Proefrit aanvragen? Neem contact op en ervaar zelf de klassieke uitstraling en het soepele rijgedrag van de Kawasaki VN800 Classic-25KW!
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Wij behouden ons het recht voor op eventuele fouten of wijzigingen.
 
Opties en Accessoires:
Valbeugel/windscherm/zijtassen/cobra uitlaat systeem/floorboards/extra spotlights/hyper charcher/luchtfilterhuis




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion