Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VULCAN S - 2015

Garantie: Ja
24758 Km
Zwart
kawasaki - vulcan-s
kawasaki - vulcan-s
kawasaki - vulcan-s
kawasaki - vulcan-s
kawasaki - vulcan-s
kawasaki - vulcan-s
kawasaki - vulcan-s
kawasaki - vulcan-s
kawasaki - vulcan-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
KAWASAKI VULCAN S – Moderne cruiser met sportieve flair

De Kawasaki Vulcan S uit 2015 is een cruiser die stijl, comfort en sportieve prestaties combineert. Aangedreven door een 649cc parallel-twin motor, biedt deze motor een responsieve rijervaring met voldoende kracht voor zowel stadsritten als lange afstanden. De Vulcan S heeft een progressief ontwerp, dat een moderne look biedt met de klassieke cruiser uitstraling.
Met slechts 24.758 km op de teller is deze motor in uitstekende staat en klaar voor nieuwe ritten. De lage zithouding, instelbare voetsteunen en ergonomisch ontwerp zorgen voor een comfortabele rijpositie, terwijl de sportieve afstemming van de motor voor een dynamisch rijgedrag zorgt.
Waarom de Kawasaki Vulcan S?
De Kawasaki Vulcan S is perfect voor rijders die op zoek zijn naar een stoere cruiser met een sportieve flair. Met zijn lichte bediening, comfortabele zithouding en sportieve prestaties is deze motor een ideale keuze voor zowel beginnende als ervaren motorrijders.
  • Bouwjaar 2015
  • 649cc parallel-twin motor – krachtig en responsief
  • Lage zithouding voor optimaal comfort
  • Sportief ontwerp met moderne accenten
  • Ergonomische afstemming voor een dynamische rijervaring
Prijs: € 6.989,-
Wij bieden garantie, zodat je met een gerust hart de weg op kunt. Inruil is mogelijk en financiering behoort tot de mogelijkheden.
Locatie: Deventer, Smeenkhof 13
Contact: 0570-656006
Wil je de motor komen bekijken? Bel van tevoren om de beschikbaarheid te controleren en teleurstellingen te voorkomen.
Proefrit aanvragen? Neem contact op en ervaar zelf de sportieve flair en het comfortabele rijgedrag van de Kawasaki Vulcan S!
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Wij behouden ons het recht voor op eventuele fouten of wijzigingen.
 
  • ook geschikt voor het A2 rijbewijs op 35KW/Code 80





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion