Nieuwsbrief:

KRÄMER  EVO2 690S - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Wit
kramer - evo2-690s
kramer - evo2-690s
kramer - evo2-690s
kramer - evo2-690s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Prijs is exclusief BTW.

De lichtste Krämer sportmotor, ééncilinder, als eerste opstap naar de motorsport wereld.

De Krämer EVO2-690S is de racemotorfiets voor alle motorsportfans die aan de slag willen op het circuit of zich met het ‘Reduce to the Max’-concept volledig willen concentreren op de basisprincipes van eencilinderprestaties. Het S-model van de EVO2-serie schittert met een sterke prijs-prestatieverhouding en biedt technisch alles wat je nodig hebt voor het grootste rijplezier op het circuit - zonder je te overweldigen met te veel technische opties.

Leren racen is nog nooit zo leuk geweest!

Engine:KTM single cylinder 690cc
Performance:80 PS
Weight:125 kg
Dash:KOSO
Front brake disc:1x 320mm semi floating
Rear brake disc:1x 220mm fully floating
Brake system:Brembo
Front brake caliper:Brembo M50
Rear brake caliper:Formula 4 Piston
Rims:Cast aluminum rims 3,5 "x17" & 5 "x17"
Tires:Bridgestone
Exhaust:Stainless Steel Racing Exhaust [103 dBA]
Triple clamp:CNC triple clamps with offset adjustment 26 & 28 mm
Fork:WP Open cartridge
Shock:WP shock with KMC setting [fully adjustable]
Chain:520 DID
Fairing material:GRP with carbon/Kevlar reinforcement (white gelcoat finish)
Steering damper:Hyper Pro RCS
Handlebars:CNC handlebars with interchangeable tubes
Tank:self-supporting rear made of XPE [12 liters]
Frame:25CrMo4 steel trellis tube
Quickshifter:Optional
Air filter:Racing DNA
Frame crash pads
E-Starter




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Commando" betekent: Letterlijk stoottroepen De Norton Commando Interstate 750 en de Norton Commando 850 waren de laatste zware viertakt twins die door de AMC/Norton-Villiers-fabrieken werden uitgebracht. De Commando 750 werd in 1967 gepresenteerd op de motorshow van Earls Court in London. Voor de Commando werd niet langer gebruikgemaakt van het roemruchte Featherbedframe. De grootste moeilijkheid bij het ontwerpen van dit model bestond uit het elimineren van de motortrillingen. De oplossing werd niet gezocht in een verbeterde versie van het al bestaande motorblok, maar in de toepassing van silent-blocks, rubberen dempingsbussen tussen motorblok en frame. Op zich geen onbekend verschijnsel in de motorwereld, maar in die vorm niet eerder toegepast en door Norton het Isolastic System genoemd. De fabriek had hoge verwachtingen van haar superbike op de Amerikaanse markt. De prestaties en de betrouwbaarheid vielen echter tegen, vooral vergeleken met die van de sterk in opkomst zijnde Japanse merken. De hoofdlagers van de krukas bleken niet bestand tegen het grote vermogen. Er kwamen ongeveer evenveel garantieclaims als er Commandos werden geproduceerd. De verkoopcijfers bleven ver onder de verwachtingen en daardoor ging Norton ten onder. In oktober 1977 werd de productie van de Commando stopgezet. Het Norton-logo wordt momenteel gebruikt op een wankelmotorfiets, die slechts op zeer beperkte schaal aftrek vindt. De Engelse gemotoriseerde politie heeft een aantal van deze Nortons in gebruik.
© 2000 - 2025 Motoroccasion