Nieuwsbrief:

KTM  350 SX F - 2024

Garantie: Nee
56 Uur
Oranje
ktm - 350-sx-f
ktm - 350-sx-f
ktm - 350-sx-f
ktm - 350-sx-f
ktm - 350-sx-f
ktm - 350-sx-f
ktm - 350-sx-f
ktm - 350-sx-f
ktm - 350-sx-f
ktm - 350-sx-f
ktm - 350-sx-f
ktm - 350-sx-f
ktm - 350-sx-f
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

KTM SX-F 350 - 2024 - 56 uur - Topstaat

Te koop aangeboden: een KTM SX-F 350 uit bouwjaar 2024 met slechts 56 draaiuren.
Bij 49 uur is preventief een nieuwe zuiger geplaatst.

 HGS uitlaat gemonteerd — originele uitlaat wordt meegeleverd
 Alle slijtageonderdelen zijn in topconditie
 Wordt geleverd met:

  • Verse motorolie

  • Nieuwe oliefilter

  • Nieuwe Twin Air luchtfilter

 Kunststofdelen zijn van het 2023 model, maar de motor is echt een 2024 uitvoering

 Geavanceerde elektronica aanwezig:

  • Quickshifter: schakelen zonder koppeling, zelfs vol gas – perfect voor snelle starts en soepele overgangen

  • 2 mappings: kies zelf het motorkarakter (mild of agressiever) afhankelijk van ondergrond en rijstijl

  • Traction Control: voorkomt wielspin en biedt extra controle, zeker op gladde of losse ondergrond

 De motor is echt in super nette staat en 100% klaar om te rijden.
Slechts hobbymatig gebruikt, geen wedstrijden mee gereden.


  • Het is mogelijk om een financiering aan te vragen via onze website Robbe Motoren. De financiering wordt verzorgd in samenwerking met numotorrijden, snel en eenvoudig geregeld zodat jij binnenkort kunt rijden op jouw droommotor.

    Neem contact met ons op!
    Heb je vragen of intresse.
    Je kunt ons bereiken op de volgende manieren:
     Bellen: 06-30188051
     Mailen: info@robbemotoren.nl
     WhatsApp: 06-30188051

    Bekijk al onze motoren op onze website!

     Openingstijden van Robbe Motoren:

    Maandag: 13:00 – 18:00
    Dinsdag: Gesloten
    Woensdag: 09:00 – 12:00
    Donderdag: 15:00 – 20:00
    Vrijdag: 10:00 – 20:00
    Zaterdag: 09:00 – 12:00
    Zondag: Gesloten

     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Robbe Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion