Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Zeer mooie KTM 690 Duke ABS van 2016 met 45487 kilometer
nette goedlopende motor met boekjes erbij.
Prijs 4950 euro
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Eencilinder, 4-takt, vloeistofgekoeld |
Boring x slag | 105|80 |
Cilinder inhoud | 690 |
Comp. verhouding | 11.8:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | Elektrisch |
Vermogen | 68|54|7500 |
Max. koppel | 67|5500 |
Koppeling | APTC Meervoudige natte platenkoppeling, hydraulisch bediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen, klauwschakel |
Verhouding | |
Overbrenging | X-Ring 5/8 x 1/4 |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Chroom molybdeem staal, poeder gecoated |
Vering voor | WP USD Ø 43 mm, veerweg 135 mm |
Vering achter | WP shock absorber with Pro-Lever linkage, veerweg 135 mm |
Remmen voor | Brembo 4-zuiger, vaste remtang, remschijf Ø 320 mm |
Remmen achter | Brembo enkel-zuiger, zwevende remtang, remschijf Ø 240 mm |
Voorband | 120/70 R 17 |
Achterband | 160/60 R 17 |
Wielbasis | 1466 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 835 |
Drooggewicht | 148.5 |
Leverbare kleuren | Oranje, Grijs |
Beschrijving | Two decades ago, the original Duke was nothing short of revolutionary. KTM’s first single-cylinder street bike grew into a cult classic, adding extreme fun to a raw and radical concept. In 2016, the fully revised 690 DUKE stays faithful to its ancestor s ways, but adds future-proof refinements: impressive smoothness, sophisticated electronics, improved ergonomics and a good old power boost over last year s model. This firmly cements the world s strongest single-cylinder production motorcycle at the cutting edge of engineering. Speaking of which: carving corners has never been more fun, thanks to its revised fork offset. Long live the Duke! |
VAN JE PASSIE JE BEROEP MAKEN!
De passie voor motorrijden en sleutelen aan motoren begon bij mij op mijn veertiende. Natuurlijk begon ik met het sleutelen aan brommers, maar al gauw maakte ik de overstap naar motoren. Nu, ruim twintig jaar later, mag ik me gerust specialist noemen op het gebied van het herstellen en opknappen van tweedehands motoren. Zo is mijn bedrijf RV Betaalbare Motoren ontstaan. Een specialisme, geboren uit een hobby en een passie. Ben je op zoek naar een 2e hands motor die weer volledig ok is? RV Betaalbare Motoren is jouw partner. Zeker als je op zoek bent naar een topklasse motor die ook nog betaalbaar is.
DE WERKWIJZE VAN RV BETAALBARE MOTOREN
RV Betaalbare Motoren is al vanaf 2011 als bedrijf operationeel. Onze bezigheid is het inkopen verkopen van motoren van voornamelijk van Japanse makelij. Daarnaast verhandelen we ook regelmatig motoren van Italiaanse origine, zoals Ducati, Benelli of Moto Morini. Wij zien het als een uitdaging om zeker de youngtimers helemaal op te waarderen en de eigenaar nog zoveel mogelijk rijplezier te gunnen. En wat prijs betreft, onze bedrijfsnaam zegt het al: ze zijn altijd betaalbaar.
RV BETAALBARE MOTOREN MAAKT DUIDELIJKE KEUZES
Omdat RV Betaalbare Motoren geen behoefte heeft om te investeren in veel personeel of een grote showroom, kunnen we onze prijzen schappelijk en realistisch houden. Als je op zoek bent naar een goedkope tweedehands motor, krijg je van ons een eerlijk advies en een zeer concurrerend aanbod. Je begrijpt natuurlijk wel dat een eigenaar van een bedrijf die zelf sleutelt en een passie voor motoren heeft, hierover niet uitgepraat raakt. Weet je nog niet welke motor bij je past? Maak dan vrijblijvend een afspraak. Je bent altijd welkom, je krijgt van ons een persoonlijk advies en we weten eigenlijk al zeker dat we je een uitstekend aanbod kunnen doen.
 | Bergen, Noord-Holland |
 | 06-23228655 |
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets
te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW ,
die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide,
waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken