Onder andere voorzien van: topkoffer en telefoonhouder
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor
2-cilinder, 4-takt, paralleltwin Vloeistofgekoeld met water / olie-warmtewisselaar
Boring x slag
68.8|90.7
Cilinder inhoud
889
Comp. verhouding
Kleppen
Brandstof toevoer
Ontsteking
Vermogen
|77|
Max. koppel
100|
Koppeling
PASC ™ -stopkoppeling, mechanisch bediend
Versnellingsbak
6 versnellingen
Verhouding
Overbrenging
Starter
electrisch
Tankinhoud
20
Topsnelheid
ABS
Frame
Vering voor
WP APEX 43
Vering achter
WP APEX - Monoshock
Remmen voor
320 mm Radiale vaste remklauw met vier zuigers, remschijf
Remmen achter
260 mm Zwevende remklauw met 2 zuigers
Voorband
Achterband
Wielbasis
Lengte
Breedte
Hoogte
Zithoogte
850
Drooggewicht
196
Leverbare kleuren
Beschrijving
De rit hoeft niet te eindigen als de weg dat doet. De KTM 890 ADVENTURE combineert de lichtgewicht en sportieve eigenschappen die je van een KTM ADVENTURE-motorfiets mag verwachten om een buitengewoon capabele avonturier te leveren - zowel op als naast het asfalt. De KTM 890 ADVENTURE is nu met meer grunt van de motor, verbeterd rijgedrag, meer instelbare vering en op de rijder gerichte technologie de ultieme weg- en grindreiziger.
Bij Goedhart vind je hem Wat vind ik mooi? Wat is verstandig? Past deze motor wel bij mij?
Allemaal vragen die een rol spelen bij de aanschaf van een nieuwe motorfiets. Ons deskundige verkoopteam helpt u graag de juiste motorfiets te vinden voor vele tevreden motorkilometers.
Een stukje historie: TRIUMPH in 1945 - Sangster verkoopt Ariel aan BSA. De produktie wordt verder in gang gezet in Warwick. Ook start de bouw van een nieuwe assemblagehal in Meriden, een nu beter gelegen handelscentrum. Men start ook met het produceren van vliegtuigmotoren en is zelfs één van de betere aan het eind van de oorlog. Turner verlaat Triumph na een knallende ruzie met Sangster en gaat bij BSA werken. Bert Hopwood neemt zijn plaats in en werkt verder aan een nieuwe zijklepper als concurrent voor de militaire BSA. Deze ging echter nooit in productie. Laat-1943 komt Turner terug naar het bedrijf op verzoek van Sangster. In totaal werden in de oorlogsjaren 50.000 motoren geproduceerd.