Nieuwsbrief:

KTM  990 DUKE - 2025

Garantie: Ja
722 Km
Zwart
ktm - 990-duke
ktm - 990-duke
ktm - 990-duke
ktm - 990-duke
ktm - 990-duke
ktm - 990-duke
ktm - 990-duke
ktm - 990-duke
ktm - 990-duke
ktm - 990-duke
ktm - 990-duke
ktm - 990-duke
ktm - 990-duke
ktm - 990-duke
ktm - 990-duke
ktm - 990-duke
ktm - 990-duke
ktm - 990-duke
ktm - 990-duke
ktm - 990-duke
ktm - 990-duke
ktm - 990-duke
ktm - 990-duke
ktm - 990-duke
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze ( KTM Street specialist sinds 2007 ) biedt aan:

KTM 990 DUKE, 2025 met slechts 722km. Van eerste eigenaar, motorfiets was in Januari geleverd aan Belgische klant. Wij bieden de motor aan op NL kenteken.

Huidige foto nog zonder alle extra's zoals onderstaand vernoemd welke erop zitten!

Voorzien van veel extra's:
- Tech Pack includes: Track Pack, Quickshifter+, Motorcycle Slip Regulation, Adaptive brake light, Cruise Control
- KTM powerparts REMUS slip-on silencer
- KTM powerparts Ergo rider's seat +13mm
- KTM powerparts Ergo pillion seat
- KTM powerparts windshield kit
- KTM powerparts crash bar kit
- Originele delen aanwezig

Dubbele sleutels en sleutelkaart

Gespreide betaling prive of zakelijk mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Gangmaakmotorfiets" betekent: Motorfiets voor het gangmaken van wielrenners in baanwedstrijden. Een dergelijke motorfiets wordt ook stayer genoemd. Afhankelijk van de lengte van de baan worden lichtere dan wel zwaardere motorfietsen gebruikt. De zware gangmaakmotorfietsen zijn uiterst imposante motorfietsen met een 2000CC (Anzani) o f 2400CC (BAC ) v-twin motorblok en een enorm stuur. Door de zitpositie van de berijder/ gangmaker, rechtop en wijdbeens, wordt een dusdanig grote slipstream gecreëerd dat de wielrenner erachter snelheden van rond de honderd kilometer per uur kan bereiken. De bestuurder speelt een belangrijke rol in de wedstrijd. Niet alleen moet hij in nauwe samenwerking met de wielrenner een zo hoog mogelijke snelheid trachten te bereiken, maar hij kan ook door een (plotselinge) verandering in zijn zitpositie een langskomende concurrent een windklap toedienen, waardoor deze snelheid verliest. Door het vacuüm dat achter de gangmaker of stayermotorfiets ontstaat zijn wielrenner en gangmaker in staat met elkaar te praten. Baanwedstrijden voor wielrenners bestaan nog steeds, maar worden niet meer achter gangmaakmotorfietsen verreden. Als gangmaakmotorfietsen werden in het verleden ook dernies gebruikt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion