Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 11 LE MANS - 2002

Garantie: Ja
7237 Km
.
moto-guzzi - v-11-le-mans
moto-guzzi - v-11-le-mans
moto-guzzi - v-11-le-mans
moto-guzzi - v-11-le-mans
moto-guzzi - v-11-le-mans
moto-guzzi - v-11-le-mans
moto-guzzi - v-11-le-mans
moto-guzzi - v-11-le-mans
moto-guzzi - v-11-le-mans
moto-guzzi - v-11-le-mans
moto-guzzi - v-11-le-mans
moto-guzzi - v-11-le-mans
moto-guzzi - v-11-le-mans
moto-guzzi - v-11-le-mans
moto-guzzi - v-11-le-mans
moto-guzzi - v-11-le-mans
moto-guzzi - v-11-le-mans
moto-guzzi - v-11-le-mans
moto-guzzi - v-11-le-mans
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij
Garantie: Huisgarantie
Optioneel afleverpakket (€ 250): 6 Maanden garantie: Is inclusief afleveringsbeurt. Alle slijtagedelen in goede staat en 6 maanden garantie.
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie (6 maanden garantie)

V11 "Tenni" uitvoering nr. 097/170




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorhuis Bakker
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: DUCATI in 1968 - In 1968 betoverde Ducati motorenthousiastelingen met de magische prestaties van de 450 Mark 3D (reed meer dan 170 km/h), het eerste productiemodel Ducati met desmodromische distributie. Desmodromisch: de beide bewegingen van de klep worden beheerst. Zie het als een boomstam die je doorzaagt. De heen én weergaande beweging wordt beheerst. Een niet-desmodromische bediening is bijvoorbeeld een deurklink; naar beneden wel, omhoog niet. Met het lichtten van in- en uitlaatkleppen gebeurt in conventionele blokken hetzelfde. De klep wordt door de nokkenas neerwaarts bedient. Het sluiten gebeurt onder veerspanning. Bij een desmodromische klepbediening gebeurt dit ook door de nokvorm.
© 2000 - 2025 Motoroccasion