Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSF 1250 SA - 2007

Garantie: Ja
23979 Km
ROOD
suzuki - gsf-1250-sa
suzuki - gsf-1250-sa
suzuki - gsf-1250-sa
suzuki - gsf-1250-sa
suzuki - gsf-1250-sa
suzuki - gsf-1250-sa
suzuki - gsf-1250-sa
suzuki - gsf-1250-sa
suzuki - gsf-1250-sa
suzuki - gsf-1250-sa
suzuki - gsf-1250-sa
suzuki - gsf-1250-sa
suzuki - gsf-1250-sa
suzuki - gsf-1250-sa
suzuki - gsf-1250-sa
suzuki - gsf-1250-sa
suzuki - gsf-1250-sa
suzuki - gsf-1250-sa
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2007

Ben je op zoek naar een krachtige, betrouwbare en comfortabele motor voor zowel dagelijks gebruik als lange toertochten? Dan is deze Suzuki GSF 1250 S Bandit precies wat je zoekt!

Specificaties:


Bouwjaar: 2007


Kilometerstand: 24.000 km


Motorinhoud: 1255 cc


Vermogen: ca. 98 pk


Type: Sport/tour – half kuip


Kleur: Rood

Wij rekenen altijd afleverkosten, deze worden gebruikt om de motor in topconditie aan u af te leveren. De afleverkosten op Straat/MX/EXC motoren zijn als volgt:

Afleverpakket 1 (Standaard) € 295
Service beurt
volle tank brandstof
3 tot 6 maand garantie (afhankelijk van aanschafwaarde)
Tenaamstelling en Vrijwaring

Afleverpakket 2 (Premium) € 595
Service beurt
Volle tank brandstof
12 maand garantie ( alleen motoren vanaf € 5000)
Tenaamstelling en Vrijwaring




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mulders Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2025 Motoroccasion