Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI GSF 650 S
SUZUKI GSF 650 S
€ 2.990,- p/mnd klik hier
2005, 36616 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
€ 2.990,- € 3.490,- p/mnd klik hier
2005, 52273 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2005, 32290 Km
SUZUKI GSF 650 SA
SUZUKI GSF 650 SA
€ 1.750,- p/mnd klik hier
2007, 70804 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
€ 1.950,- € 2.450,- p/mnd klik hier
2007, 70000 Km
SUZUKI GSF 650 SA ABS
SUZUKI GSF 650 SA ABS
€ 2.750,- p/mnd klik hier
2007, 62924 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
€ 2.790,- p/mnd klik hier
2007, 61182 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
€ 2.999,- p/mnd klik hier
2007, 50177 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
€ 3.550,- p/mnd klik hier
2007, 43424 Km
SUZUKI GSF 650 N BANDIT ABS
SUZUKI GSF 650 N BANDIT ABS
€ 4.390,- p/mnd klik hier
2007, 20927 Km
SUZUKI GSF 650 SA ABS
SUZUKI GSF 650 SA ABS
€ 3.995,- p/mnd klik hier
2008, 18216 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2009, 42140 Km
SUZUKI BANDIT 650 S
SUZUKI BANDIT 650 S
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2011, 35730 Km
SUZUKI BANDIT 650 SA
SUZUKI BANDIT 650 SA
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2011, 15705 Km
Merkdealer
SUZUKI GSF 650 SA
SUZUKI GSF 650 SA
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2014, 26922 Km
SUZUKI GSF 650 SA
SUZUKI GSF 650 SA
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2014, 15500 Km
SUZUKI GSF 650 SA
SUZUKI GSF 650 SA
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2015, 47498 Km
SUZUKI GSF 650 SA
SUZUKI GSF 650 SA
€ 4.595,- p/mnd klik hier
2016, 28479 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion