Nieuwsbrief:

SUZUKI  VS 1400 INTRUDER - 1987

Garantie: Ja
52256 Km
Rood
suzuki - vs-1400-intruder
suzuki - vs-1400-intruder
suzuki - vs-1400-intruder
suzuki - vs-1400-intruder
suzuki - vs-1400-intruder
suzuki - vs-1400-intruder
suzuki - vs-1400-intruder
suzuki - vs-1400-intruder
suzuki - vs-1400-intruder
suzuki - vs-1400-intruder
suzuki - vs-1400-intruder
suzuki - vs-1400-intruder
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
de Suzuki Intruder VS 1400 is met zijn 1400 cc V-twin een echte Harley tegenhanger. Het blok levert daarbij zoveel koppel dat je er enorm schakellui mee kunt rijden, boemelen, cruisen en/of flaneren. De grote V-twin rijdt het lekkerste tussen de 80-100 km/h, en dan loopt de Suzuki Intruder iets van 1 op 22. De tankinhoud is daarbij een redelijke 13 liter. We leveren deze motor All-In af met een onderhoudsbeurt, op naam zetten en 2 maanden garantie.
  • -----------------------------------------------------------------

    DÉ MOTORSPECIAALZAAK VAN NEDERLAND!

    Wij zijn gespecialiseerd in het verbouwen, onderhouden en rijden onder alle weersomstandigheden. Onze uitgebreide winkel met accessoires wordt dagelijks "snoepwinkel voor de motorliefhebber" genoemd door klanten.

    Wij leveren standaard elke motor af met 10 dagen gratis allrisk verzekering van Zelfverzekerd Motorrijden.

    Kommer Motors
    De Standerd 27
    3774SC KOOTWIJKERBROEK
    T: 0342-480065
    W: www.kommermotors.nl

    WEBSHOP >> www.motorlook.nl 


Opties en Accessoires:
dempers, andere en uitlaatsystemen, Uitlaat verchroomd, e leveren deze motor All-In af met een onderhoudsbeurt, op naam zetten en 2 maanden garantie.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Kommer Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1921 - De eerste BigTwins, een V-Twin met 1200cc, wordt op de markt gebracht. In de JD en FD modellen is een grote keuze aan accessoires verkrijgbaar zoals verlichte tellers, passagierszadel en een claxon. Het Model W is nooit goed in de Verenigde Staten verkocht en de verwachte toename in motortrijders die zouden gaan rijden op Sport Twins bleek niet uit te komen. In 1921, twee jaar na de introductie van de model W, begon Indian met het aanbieden van hun Scout, die vergelijkbaar in grootte was, maar sneller en veel populairder. Het model W zou meer kosten dan een tweedehands Ford T model en ongeveer negen tiende van de kosten van de Harley-Davidson een liter V-Twin motor, waardoor het aantrekkelijk noch als basis het vervoer, noch als een sportieve auto. Hoewel het model W goed verkocht in Europa beëindigde Harley-Davidson in 1923 de productie om zich meer te richten op hun eencilinder modellen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion