Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SCRAMBLER 400 X - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
MATGROEN
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Emissieklasse: Euro 5
Garantie: TLM'S New Bikes
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 400 afleverkosten.

Deze motor is uit voorraad leverbaar:
de geheel nieuwe Scrambler 400 X! Met
zijn wendbare rijgedrag, de
toonaangevende prestaties en de
premium afwerking is de Scrambler 400
X gaaf en veelzijdig. De Scrambler 400
X is leverbaar in de kleuren Matt
Khaki, Carnival Red en Phantom Black
en beschikt over een karaktervolle en
responsieve TR-series 1-cilinder motor
met een cilinderinhoud van 398cc. Deze
krachtbron levert 40 pk/ 29 Kw aan
vermogen en is gekoppeld aan een
zesversnellingsbak met bekrachtigde
koppeling. De motor heeft een
indrukwekkende zadelhoogte van 835 mm
met een slanke taille en ontspannen
Scrambler-ergonomie. Een langer
Scrambler spatbord, handkappen,
carterbeschermer, koplampgril en
radiatorcover dragen bij aan het
allroad karakter. Een lichtgewicht
frame met een opgeschroefd subframe
achter en een swingarm van gegoten
aluminium zorgen voor een rijklaar
gewicht van slechts 179 Kg (incl volle
13L benzinetank). Rondom is
ledverlichting geplaatst met
kenmerkend dagrijdverlichting (DRL) en
achterlicht. De service interval
bedraagt 16.000 km en de
fabrieksgarantie bedraagt twee jaar na
aanschaf. Deze motor is geschikt voor
het A2 rijbewijs! Er komt een ruime
keuze aan accessoires beschikbaar,
zoals o.a. diverse bagagesystemen,
valbeugels, ruitjes etc. Heb je
interesse? Bel, of stuur ons een email
en wij zorgen dat je er niet naast
grijpt!

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2025 Motoroccasion