Nieuwsbrief:

TRIUMPH  STREET TRIPLE R - 2012

24927 Km
Wit/rood
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Gave en dik aangeklede Street Triple R.

Een hele felle 675 3 cillinder met het motorblok van een supersport machine.

Goede volledig instelbare vering voor en achter.
Dikke Nissin remklauwen voor.
106 pk supersport paardekrachten met een heerlijk gejank.
Origineel voorzien van quickshifter af fabriek.

Daarnaast nog voorzien van veel extra's veelal originele Triumph accesoires.

Arrow sportdemper van de Triumph accesoires lijn.
Seatcover.
Korte kentekenplaathouder.
Led knipperlichten voor en achter.
Triumph instelbare rem en koppeling hevels.
Triumph framesliders/valbescherming.
Triumph remvloeistofpotjes voor en achter.

Zeer dikke motor die echt serieus beter rijd als de vaak "budget" middenklasse naked bikes van tegenwoordig.....
 


  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd. In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion