Nieuwsbrief:

TRIUMPH  THRUXTON 900 - 2006

Garantie: Ja
34243 Km
Blauw-grijs
triumph - thruxton-900
triumph - thruxton-900
triumph - thruxton-900
triumph - thruxton-900
triumph - thruxton-900
triumph - thruxton-900
triumph - thruxton-900
triumph - thruxton-900
triumph - thruxton-900
triumph - thruxton-900
triumph - thruxton-900
triumph - thruxton-900
triumph - thruxton-900
triumph - thruxton-900
triumph - thruxton-900
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Al sinds mensenheugenis maakt de retroklassieke familie deel uit van het Triumph gamma, waaroder deze Thruxton.De Thruxton staat het dichtst bij de oude Britse Café Racers die de motorwereld in de jaren ’70 van de vorige eeuw zo domineerden.Technisch is de Thruxton net als de toenmalige Café Racer gebaseerd op de Bonneville. Is voorzien van een Hyperpro voor en achter veren. We leveren deze motor All-In af met een onderhoudsbeurt, op naam zetten en 2 maanden garantie.
  • -----------------------------------------------------------------

    DÉ MOTORSPECIAALZAAK VAN NEDERLAND!

    Wij zijn gespecialiseerd in het verbouwen, onderhouden en rijden onder alle weersomstandigheden. Onze uitgebreide winkel met accessoires wordt dagelijks "snoepwinkel voor de motorliefhebber" genoemd door klanten.

    Wij leveren standaard elke motor af met 10 dagen gratis allrisk verzekering van Zelfverzekerd Motorrijden.

    Kommer Motors
    De Standerd 27
    3774SC KOOTWIJKERBROEK
    T: 0342-480065
    W: www.kommermotors.nl

    WEBSHOP >> www.motorlook.nl 


Opties en Accessoires:
Originele uitlaat, stuur, ander, Stuureindspiegels, vering, andere / luchtvering, Voorvorkbeschermers, Is voorzien van een Superbikestuur, Hyperpro voor en achter veren. We leveren deze motor All-In af met een onderhoudsbeurt, op naam zetten en 2 maanden garantie.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Kommer Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geďntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2025 Motoroccasion