Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
TRIUMPH TROPHY 1200
TRIUMPH TROPHY 1200
€ 9.750,- p/mnd klik hier
1973,
Merkdealer
TRIUMPH TROPHY 1200
TRIUMPH TROPHY 1200
€ 2.450,- p/mnd klik hier
1992, 34800 Km
TRIUMPH TROPHY 1200
TRIUMPH TROPHY 1200
€ 1.690,- p/mnd klik hier
1994, 61218 Km
TRIUMPH TROPHY 1215 SE
TRIUMPH TROPHY 1215 SE
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2013, 81577 Km
TRIUMPH TROPHY 1215 SE
TRIUMPH TROPHY 1215 SE
€ 8.749,- p/mnd klik hier
2013, 59527 Km
TRIUMPH TROPHY 1200
TRIUMPH TROPHY 1200
€ 7.800,- p/mnd klik hier
2014, 52772 Km
TRIUMPH TROPHY 1200
TRIUMPH TROPHY 1200
€ 8.445,- p/mnd klik hier
2015, 39310 Km
TRIUMPH TROPHY 1200
TRIUMPH TROPHY 1200
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2015, 41420 Km
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.
© 2000 - 2025 Motoroccasion