Nieuwsbrief:

VESPA  GTS SUPERSPORT 310 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Diverse
vespa - gts-supersport-310
vespa - gts-supersport-310
vespa - gts-supersport-310
vespa - gts-supersport-310
vespa - gts-supersport-310
vespa - gts-supersport-310
vespa - gts-supersport-310
vespa - gts-supersport-310
vespa - gts-supersport-310
vespa - gts-supersport-310
vespa - gts-supersport-310
vespa - gts-supersport-310
vespa - gts-supersport-310
vespa - gts-supersport-310
vespa - gts-supersport-310
vespa - gts-supersport-310
vespa - gts-supersport-310
vespa - gts-supersport-310
vespa - gts-supersport-310
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Kijk op de Vespa site voor de lopende aanbiedingen

DE NIEUWE VESPA GTS 310cc  op voorraad!! DEMO AANWEZIG

Vespa GTS 310, rijklaar: € 7.849,-- in de kleuren Verde, Beige en Nero foto's 7-8-9
Vespa GTS 310 Super, rijklaar: € 7.949,-- in de kleuren Rosso, Nero en Bianco foto's 10-11-12
Vespa GTS 310 SuperSport rijklaar: € 8.149,-- in de kleuren Matt verde, Matt Nero, Matt Grigio, Bianco en Blu foto's 2-3-4-5-6



Opvallend ontwerp

De Vespa GTS SuperSport wordt geleverd in een royale reeks glanzende en matte kleurenschema's, met carbon-look inzetstukken en glanzend zwarte details die het perfecte accent vormen voor welke kleur je ook kiest. Er zijn tal van extra accenten en sportieve graphics, en de comfortabele zitting is bekleed met hoogwaardig materiaal en voorzien van contrasterende stiksels.

Ergonomisch vooruitstrevend

De ergonomie van de Vespa GTS Super is verfijnd, wat resulteert in een comfortabel, gemakkelijk te hanteren stuur, terwijl het instrumentenpaneel is uitgerust met een nieuw 3-inch analoog LCD-display of, voor de Supertech, een praktisch 4,3-inch TFT-kleurenscherm.

  • Voor een bezichtiging bel TEL: 030-6622646 om teleurstellingen te voorkomen.

    Een bezichtingsafspraak is geen reservering. Mocht de twee-wieler eerder verkocht worden dan zullen we u hiervan op de hoogte stellen.

    Proefrit mogelijk bij droog weer en de intentie tot aankoop. Inruil is ook mogelijk, neem deze dan mee zodat we van te voren een prijs kunnen maken.

    Pels Motoren is een RDW erkend bedrijf en volwaardig BOVAG-lid. Wij zijn dealer van diverse merken en hebben een compleet ingerichte werkplaats waarin wij het reparatie en onderhoud doen van alle merken Motoren, Motorscooters en scooters. Bij ons gekocht of niet wij staan graag voor u klaar.

    Al onze gebruikte motorvoertuigen worden voor de VASTE PRIJS!! standaard geleverd inclusief garantie, tevens krijgen de motorvoertuigen een algehele controle / onderhoudsbeurt volgens schema.

    Voor meer informatie belt u 030-6622646

    Met vriendelijke groet,

    Pels Motoren
    Gessel 1
    3454MZ De Meern Utrecht

    www.pelsmotoren.nl

    De Meern, ligt centraal gelegen tegen UTRECHT aan bij de kruising van de A12 en A2. Op 20 minuten rijden van AMSTERDAM , 30/40 minuten rijden van DEN HAAG en ROTTERDAM.


Opties en Accessoires:
ABS, ASR, LED dagrij verlichting, Middenbok, opbergruimte, USB lader, Zijstandaard




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Pels Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion