Nieuwsbrief:

YAMAHA  FJR 1300 A - 2015

Garantie: Ja
26662 Km
TECH GRAPHITE
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2015

De FJR1300A is de basisuitvoering en heeft voor 2013 een compleet nieuwe elektronica. Zo is de motor uitgerust met ride-by-wire en traction control. De ride-by-wire is in twee standen te zetten. Een T-stand, voor touring, en een S-stand. Die laatste is wat sportiever en zorgt voor een snellere gasreactie. Ook maakt Yamaha handig gebruik van de elektronische gashendel door de motor uit te rusten met cruise control. Daarmee speelt Yamaha in op een van de wensen van haar vooral toer gerichte klanten. Het cruise control werkt in de derde, vierde en vijfde versnelling tussen de 50 en 180 km/u. Vervolgens kan de rijder met een knop op het stuur de huidige rijsnelheid met twee kilometer per keer verhogen of verlagen. Het gebruiken van de rem, koppeling of het gas schakelt het cruise controle direct uit.
De FJR heeft ook een nieuw motorblok. Het enige wat het nieuwe blok deelt met het oude is de cilinderinhoud. Die blijft op 1298cc staan. Verder is alles anders. Het markantste detail is de cilinderwand. Die is rechtstreeks op het carter gemaakt in plaats van op een gewoonlijke cilinderbus. Dit zou de warmteafgifte ten goede moeten komen. Overigens gebruikte Yamaha de techniek al eerder op haar YZF-R6 en R1 sportmodellen.
Volledig verstelbare ergonomie voor extra comfort
De FJR1300-serie heeft een complete reeks gemakkelijk instelbare comfortfuncties voor de beste ergonomie tijdens elke rit. Stel de zadelhoogte en de stuurpositie naar eigen inzicht in. Als de omstandigheden veranderen, wijzigt u met een simpele druk op de knop de windschermhoogte, terwijl u op een warme dag het luchtmanagementsysteem eenvoudig kunt instellen voor extra koele rijwind.

Deze FJR die Motorcity Amsterdam aanbiedt wordt compleet geleverd met de originele topkoffer in de kleur Graphite Grey.
Afbeelding hiervan volgt nog.
Deze van eerste eigenaar nederlands geleverde en onderhouden motor wordt geleverd met drie sleutels en boekjes.

De getoonde prijs is inclusief afleverkosten en 12 maanden BOVAG-garantie (BEL ALTIJD EERST VOOR DE BESCHIKBAARHEID)

MOTORcity Amsterdam selecteert zijn occasions altijd met uiterste zorg, hierdoor garanderen wij dat onze occasions altijd in perfecte staat zijn. Een occasion bij MOTORcity Amsterdam is minimaal voorzien van 12 maanden garantie en wordt afgeleverd met een uitgebreide servicebeurt. Daarbij worden ook slijtagedelen gecontroleerd en indien nodig vervangen.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:

- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.

Naast alle occasions heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1883 - Siegfried Bettmann komt op zijn 20e in 1883 vanuit Nuremberg, Duitsland over naar Coventry in Engeland. Nadat hij een korte tijd werkzaam is geweest bij Kelly en Co. als beschrijvingsdekundige buitenlandse talen. Na zes maanden neemt hij een baan aan bij de White Sewing Machine Co. als vertalend correspondent. Een aantal maanden werkt hij ook als verkoper in Noord Europa. In 1884 start hij S. Bettmann & Co. Import Export Agency in Londen. Hij verkoopt fietsen die gemaakt worden door Wm. Andrews maar met zijn eigen naam erop. Ze importeren ook Duite naaimachines en hebben een handelsonderneming voor andere Duitse fabrikanten. De naam Triumph vervangt die van Bettmann. Bettmann vindt het een makkelijke naam die in veel landen wordt begrepen. Hij noemt het bedrijf nu "The Triumph Cycle Company'. Deze verandert weer in 1887 in New Triumph Ltd. en daarna naar Triumph Cycle Co. Ltd. Shares. Dit werd mede door Dunlop Tyre Company ondersteunt met een bedrag van 45000 pond, een astronomisch bedrag voor die tijd. De Duitse mecanicien Mauritz Johann Schulte, ook afkomstig uit Nuremberg, wordt de juniorpartner van Bettmann. Hij is de man die Bettmann ervan weet te overtuigen dat het beter is om eigen producten te maken dan die van anderen te verkopen. Een kleine fabriek in Much Park Street in Coventry heeft capaciteit om voor Triumph de fietsen te produceren. Coventry is Engelands belangrijkste fietsen-handelsstad. De opstartkosten van 650 pond komen grotendeels van Bettmann's ouders (500 pond) en Schulte's kennissen. Later wordt Dunlop een belangrijke investeerder in het bedrijf. In 1889 verhuisd het bedrijf naar Mch Park Street, Coventry. Hildebrand & Wolfmuller, een motorfabrikant, heeft Schultes belangstelling. Hij wil deze in licentie gaan vervaardigen en importeert er één om te testen en rijdt ermee om het Coventry stadion. In 1898 gaat ook Bettmann in de onderhandeling. Ditmaal met Beeston Humber Motorcycles and Tricycles. Men komt echter niet tot een overeenstemming.
© 2000 - 2025 Motoroccasion