Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 07 ABS - 2023

17000 Km
Blauw
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te koop: Yamaha MT-07 2023  – Topstaat A2

Prachtige en compleet uitgeruste Yamaha MT-07 uit 2023, in uitstekende staat! Deze populaire naked bike is niet alleen licht en wendbaar, maar is ook voorzien van talloze extra’s die hem net dat beetje extra karakter geven.
Staat op A2 kenteken

Uitgevoerde opties/upgrades:
âś… Korte kentekenplaathouder – strakke, sportieve look
âś… Sportieve LED-knipperlichten – voor en achter
âś… Digitaal dashboard – overzichtelijk en modern
âś… Frame sliders – extra bescherming bij omvallen
âś… Volledig rijklaar en goed onderhouden

Deze MT-07 is een genot om te rijden, ideaal voor zowel de beginnende rijder als de ervaren motorrijder die iets lichts en krachtigs zoekt.

  • Heb je interesse of vragen over deze motor neem dan contact op met:
    Zwaan Motorsport.
    Emmeloord Ecopark
    Info@zwaanmotorsport.nl
    Tel nr:0649310717

    aflevering aan huis mogelijk
    Inruil van motorfietsen mogelijk 

    Alle motoren worden geleverd met tien dagen gratis allrisk verzekering!

  • Zwaan Motorsport 
    eco park 21 h
    8305 bj emmeloord
    0649310717
    Info@zwaanmotorsport.nl
    www.zwaanmotorsport.nl
    Passie voor motoren
  • Wil je motor inruilen dit behoort ook tot de mogelijkheden hou dan rekening met handel/inruilprijzen.

    Ruime financierings mogelijkheden via numotorrijden.nl
    10 dagen allrisk verzekering via verzekerd motorrijden.

    Heb je interrese neem dan contact met ons op!

    Openingstijden:
    maandag op afspraak
    dinsdag op afspraak
    woensdag op afspraak
    donderdag 18:00-2100
    vrijdag 9:00-21:00
    zaterdag 9:00-17:00





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Zwaan Motorsport
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW , die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide, waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
© 2000 - 2025 Motoroccasion