Ontdek de perfecte mix van stijl, comfort en betrouwbaarheid met de Yamaha NMAX 155. Deze gloednieuwe scooter uit 2024, met slechts 1512 kilometer op de teller, combineert moderne techniek met een indrukwekkend zuinig verbruik. Dankzij de garantie tot maart 2029 geniet je van extra zekerheid bij elke rit. Met een verhoogd GIVI windscherm en een GIVI Monolock kofferdrager ben je verzekerd van extra comfort en veiligheid, zowel tijdens het dagelijks woon-werkverkeer als op lange tochten. Voor slechts €4450,00 is dit jouw kans om in stijl te rijden zonder concessies te doen aan kwaliteit of prestaties.
Moto Veda
Galvanistraat 55
6716 AE Ede
Telefoon: 0318-625625
Mail: info@motoveda.nl
Website: www.motoveda.nl
MotoVeda is PREMIUM dealer van Kawasaki, Vespa, Piaggio, Gilera, Aprilia en Moto Guzzi. In onze showroom (1250 m2) in Ede vind je ruim 100 nieuwe en gebruikte, motoren (motor)scooters en MP3's Ook zijn Yamaha, Honda, Kymco, Sym en Peugeot in onze showroom te vinden. Voor het huren van een MP3 of winterstalling kun je ook bij ons terecht. Voor het onderhoud van een (motor) scooter of MP3 ben je van harte welkom! Op zoek naar een passende motor-outfit of helm in onze Revit- en Macna shop helpen wij je graag. MotoVeda is sponsor van de Piaggio MP3 club en DBS club.
Wist u dat: In de motortaal "Tunen" betekent: Letterlijk betekent tunen: in harmonie brengen. Voor een motorblok heeft het als betekenis: correct afstellen, maar er wordt meer mee bedoeld. In het gehoor van menig motoren-thousiast klinken bij het horen van het woord tunen automatisch de woorden for speed na. Het een heeft met het ander te maken, al onstaat al snel een waas van magie rond een motorblok dat getuned is. Tunen is noch geheimzinnig, noch eenvoudig. In hoofdzaak betreft het die verrichtingen aan een motorblok die allerlei kleine en grote manco’s opheffen, zoals bijvoorbeeld een slechte passing van onderdelen of een onjuiste tolerantie tussen bewegende delen. Daarnaast kunnen
aanpassingen plaatsvinden zoals het balanceren van de krukas of het flowen van de in- en uitlaatpoorten, het verhogen van de compressieverhouding en het wijzigen van de timing en de lift van de nokkenas, wat beduidend meer snelheid zal opleveren. Die aanpassingen houden wijzigingen in van de standaarduitvoering van een motorblok en zijn dan ook eerder te beschouwen als opvoeren.