Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRACER 900 GT - 2020

Garantie: Nee
30649 Km
Black
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Prachtige Yamaha Tracer 900 GT
Bouwjaar 2020
Km Stand  30649
Zeer goed onderhouden Yamaha
Recent onderhoud gehad
Slijtage delen in zeer goede staat
Motor in nette staat
Boekje + 3 sleutels aanwezig 
Zijkoffers origineel Yamaha 

  • ABS / Traction Control
  • Verschillende rijmodi
  • Handvat verwarming / cruise control
  • 12V aansluiting
  • Quickshifter

Motor staat klaar en kan direct afgehaald worden
Inruil / Financiering mogelijk
Gratis 5 dagen all risk dekking / Gratis tenaamstelling
Betaling: Bankoverschrijving , Contant , Pin

Contact gegevens:

Huijgen Motoren
De Kronkels 31C
3752LM Spakenburg
Tel 0332999800 (ook WhatsApp)

Openingstijden:

Ma - Vrij 08:00 - 18:00
Za          08:00 - 16:00
In de avond op afspraak


Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, ABS, Boordcomputer, Cruise control




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Huijgen Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion